Medtem ko pri menjavi dobavitelja elektrike ali mobilne telefonije uporabnik niti za minuto ne ostane brez storitve, se pri internetu in televiziji to lahko zgodi.
“Zapleti ob menjavi so res redki. Če pride do njih, so težave lahko netočni podatki o stanju omrežja pri naročniku in veliko število različnih operaterjev pri enem naročniku, kar lahko vodi v neusklajenost služb različnih operaterjev pri odklopih in ponovnih priklopih. To obdobje je redko, v večini primerov traja največ nekaj ur. Daljši so bolj izjema kot pravilo,” pravijo pri T-2. Pri Telemachu pravijo, da je najpogostejši zaplet, kadar uporabnik ne izbere prenosa telefonskega priključka, pa kljub temu pričakuje, da ga bo novi operater uredil, ali pa če sam prekmalu odpove storitve pri prejšnjemu ponudniku. Telemach prenos številke uredi šele potem, ko druge storitve pri stranki že priključijo. Pogosta težava so tudi nepopolno izpolnjeni zahtevki.
Pri menjavah je potrebno sodelovanje med operaterji, vsi zagotavljajo, da večjih težav ni. “Včasih se pojavi administrativna nefleksibilnost pri nekaterih, ki so ali kadrovsko podhranjeni ali pa zaradi okornega sistema svoj odgovor posredujejo počasi,” pravijo pri Telemachu.
Na Apeku pravijo, da so od aprila do julija prejeli le en predlog za rešitev spora ter obravnavali pet vprašanj končnih uporabnikov, v katerih so agencijo prosili za nasvet, kako naj pri menjavi operaterja ravnajo. Opozarjajo pa, da se ti problemi pogosto rešujejo tudi v drugih kategorijah sporov (na primer pogodbene kazni ali spori o nedelovanju storitev).
Zapleti pri menjavi so redki
Menjava. Več kot nekaj ur mrka interneta in TV je menda izjema.