Pred kratkim ste diplomirali iz organizacije in menedžmenta, imate pa frizerski salon. Kaj je privedlo do tega?
Ker imamo doma gostilno, ki je morala včasih imeti posebno sobo za nekadilce, smo imeli prazen prostor. Razmišljal sem, kaj bi v njem naredil, da ne bi bil prazen. Odločil sem se za frizerski salon, ker ga v mojem kraju ni bilo.
Vendar ne strižete strank?
(smeh) Nikakor ne. Sicer sem idejo dobil, ker sem se večkrat strigel v nekem salonu. Vprašal sem frizerko, ali bi bila pripravljena delati pri meni. Res je, da sem lažje začel, ker sem prostor že imel. A vseeno sem ga moral opremiti, vse kupiti, voditi račune, frizerka je povedala, kakšne materiale morava priskrbeti in podobno.
Toda ni ostalo samo pri frizerskem salonu.
Tako je, nova ideja se mi je porodila na dopustu. Pred kakima dvema letoma, ko se je začelo na veliko govoriti o recesiji, sem kupil domeno Recesija.si. Nekaj časa sem jo prodajal v bazi, kjer
določiš vrednost.
Domeno ste torej kupili, ker ste domnevali, da ji utegne glede na aktualnost zrasti cena?
Tako nekako. Zanimanja za njen nakup sicer ni bilo. No, verjetno bi jo kdo kupil po ceni 20 evrov, toliko kot je v osnovi stala, ampak jaz sem ceno nastavil na deset tisoč evrov. Računal sem, da bi morda zanimala kako podjetje ali celo državo za kak projekt, nasvete ali kaj
podobnega.
Recesija.si torej nikogar ni zanimala. Zakaj niste znižali cene?
Nekaj časa sem premišljeval, kaj bi z domeno, imel sem jo približno dve leti, nato pa sem se odločil, da bi v skladu z recesijo lahko prek domene prodajal popuste. Ideja sicer ni bila sveža, ponudnikov popustov oziroma kuponov je pri nas kar nekaj, ampak menim, da je kolač eden in nimam česa izgubiti. Si ga bomo pač delili.
Če ne bi imeli začetnega kapitala, torej prostora, kjer ste lahko odprli frizerski salon, bi si upali kljub temu tako mladi iti “na svoje”?
Če ima nekdo dobro poslovno idejo, ki je dovolj inovativna, lahko vedno pripravi poslovni načrt, z njim pa pristopi k nekomu, ki bi ga pomagal uresničiti.
V kolikšni meri vam je, po vaši oceni, pri poslovni žilici pomagalo formalno izobraževanje, koliko pa lastna iniciativa in morda osebnostne lastnosti?
Idejo za frizerski salon sem dobil tik preden sem se vpisal na fakulteto. Je pa res, da sem na fakulteti prav za diplomo pripravljal poslovni načrt, tako da sem tako pridobil čisto nova znanja in izkušnje. S študijem menedžmenta bom tudi nadaljeval.
Od frizerije do recesije
Rok Poplatnik. Mladim lahko uspe z dobrim poslovnim načrtom.