Kolesarska steza na relaciji Mojstrana – Kranjska Gora velja za eno izmed najbolj priljubljenih kolesarskih poti v Občini Kranjska Gora. Primerna je namreč za vse starostne skupine, tudi za začetnike. Ravno zaradi tega jo obiščejo predvsem družine z mlajšimi otroki. Za pot, ki je dolga 48 kilometrov, bomo porabili približno od tri do pet ur. Je asfaltirana in umaknjena od glavne ceste. Ob njej se nahaja tudi večje število urejenih kolesarskih postajališč.
Omenjena pot, ki je speljana po nekdanji železniški progi, poteka iz Mojstrane, mimo jezera Jasna, skozi Kranjsko Goro, Rateče in Planico ter do izhodišča v Mojstrani. Uradno se pot imenuje Kolesarska pot Jureta Robiča in velja za najdaljšo pot na Gorenjskem. Označena je z uradno oznako D-2.
Občina v kolesarsko pot vlaga veliko finančnih sredstev
Izgradnja kolesarske poti na trasi nekdanje železniške proge sega v leto 1999, ko je kranjskogorska občina pridobila sredstva EU za izgradnjo. Najprej je bil narejen odsek od Gozda Martuljka do Rateč, nato je občina skupaj z državo nadaljevala z izgradnjo kolesarskih poti in vzpostavila daljinsko kolesarsko pot na relaciji od Jesenic do Italije. Na občini so prepričani, da se od leta 1999 "piše zgodba o upehu". V izgradnjo kolesarske infrastrukture in kolesarskih poti na območju občine Kranjska Gora, med drugim tudi gorskih, je bilo vloženih okoli 1,6 milijona evrov. Od tega je večinski delež, v znesku 1,1 milijona evrov, vložila občina.
Vida Črne s kranjskogorske občine je prepričana, da "uspeh kranjskogorske kolesarske zgodbe ni naključje, temveč je rezultat dolgoletnega načrtnega vlaganja v izgradnjo in vzdrževanje kolesarskih poti".
V izogib gneči se na pot odpravite spomladi oziroma jeseni
Čeprav kolesarsko stezo obišče največ domačih obiskovalcev, na TIC-u opažajo porast tujih gostov, ki se odločijo obiskati Kranjsko Goro prav zaradi dobre kolesarske ponudbe. Največ je sicer dnevnih gostov, med katerimi prednjačijo predvsem gosti iz sosednjih držav – Italije in Avstrije. Na občini so tudi prepričani, da lahko porast prenočitev pripišejo dobri kolesarski ponudbi. "Dobra kolesarska infrastruktura in vsa ostala turistična ponudba zagotavlja organizacijo kolesarskih prireditev, ki posledično pomenijo več nočitev in večji gostinski izkupiček," razlaga Črnetova.
Po besedah Nine Petrnel iz Turizma Kranjska Gora je odziv kolesarjev na kolesarsko pot predvsem pozitiven, veliko se jih na pot tudi vrne. Sama razlog za to vidi v "čudovitih razgledih in pestrem izboru naravnih in kulturnih znamenitostih, ki jih pot ponuja. Ene izmed njih so tudi postaje nekdanje železniške proge".
Več pozornosti bodo namenili gorskemu kolesarstvu
Čeprav je kolesarski turizem že sedaj eden bolj pomembnih turističnih produktov kranjskogorske občine, si ta prizadeva za njegovo še večjo prepoznavnost. Kot so nam povedali na občini, bodo v prihodnosti več pozornosti namenili gorskemu kolesarstvu, ki je v primerjavi s cestnim trenutno v podrejenem položaju. Njihova želja je, da uredijo večje število gorskih trailov. Prav tako imajo v načrtu "postavitev e-polnilnic za električna kolesa in tako ponuditi usluge tudi kolesarjem z električnimi kolesi". Vse kolesarske ljubitelje bo razveselila tudi novica, da v občini načrtujejo izgradnjo kolesarske poti v Mojstrani, ki jo bodo lahko kolesarji zamenjali s trenutno nekoliko nevarno pot po državni cesti.
Varnost je na prvem mestu
Za konec Peternelova vse obiskovalce kolesarje opozarja, da je "na kolesarski stezi potrebno upoštevati prometni režim ter pravila v kolesarjenju, ki obiskovalce pričakajo na vstopnih točkah. Prav tako se morajo kolesarji držati cestnoprometnih predpisov ter imeti ustrezno opremo (čelado)".