To so turisti, ki prihajajo v Slovenijo

Foto: Profiemdia
Foto: Profiemdia
Raziskava v 15 državah pokazala turistični potencial naše države.
Oglej si celoten članek

Podjetje Valicon je za Slovensko turistično organizacijo (STO) izvedlo spletno raziskavo z naslovom "Identifikacija tržnega potenciala", ki je poleg možnosti za izboljšave trženja Slovenije kot turistične destinacije, tudi identificirala ključne elemente, ki jih tuji gosti v Sloveniji cenijo.

Turizem Med zmagovalci svetovnega trenda tudi Slovenija

Raziskava je potekala v dveh sklopih: leta 2017 po osmih državah (Združeno kraljestvo, Nizozemska, Francija, Nemčija, Avstrija, Poljska, Italija in Rusija) in leta 2018 po sedmih državah (Belgija, Češka, Danska, Madžarska, Španija, Švedska in Švica). Anketirance so med drugim vprašali kako dobro poznajo Slovenijo, če bi obisk države priporočali drugim, kako dojemajo Slovenijo in kaj je bil razlog, da so se odločili za obisk.

Foto: Profimedia Turisti v Ljubljani

Skupno so anketirali 47.244 oseb. Ciljna skupina so bili ljudje, ki "vsaj enkrat letno potujejo v tujino z namenom oddiha, počitnic, potovanja in tam prespijo vsaj dve noči". Tako so iz raziskave izločili dnevne turisti, ki v naše kraje prihajajo iz sosednjih držav in tiste, ki skozi našo državo potujejo le kot tranzitni turisti.

Slovenija najbolj znana po drugačnosti od množičnega turizma

Anketiranci dojamejo Slovenijo predvsem kot destinacijo za zelene raziskovalce, ki nudi sprostitev v naravi in avanturistične počitnice, so zapisali o ključnih ugotovitvah raziskave. Med evropskimi državami, v katerih je raziskava potekala, je bil največji potencial za obisk Slovenije v sosednjih državah, predvsem v Avstriji in na Madžarskem. Velik potencial, po ugotovitvah raziskave, pa je prav v drugačnosti od množičnega turizma, ki so jo prepoznali anketiranci.

Celotna raziskava je dostopna na spletni strani STO.

Največja skupina potencialnih obiskovalcev je v segmentu zelenih raziskovalcev, ki si želijo iti nekam, kjer je lepo in še niso bili ter želijo doživeti raznolikost, sledijo jim urbani potrošniki, ki si primarno želijo druženje in čas s prijatelji, uživajo v obisku mest in si želijo obiskati predvsem evropske prestolnice. Tretji segment, ki je v vseh državah med top tremi segmenti, pa so lepotni razvajenci, ki se želijo posvetiti samim sebi in svojemu videzu (obiskovalci wellnessa, toplic, željni kulinaričnih užitkov).

Lonely Planet Kakšna reklama za novo pohodniško pot

Priporočajo usmeritev v butičnost in maksimizacijo obstoječih segmentov

Raziskava Valicona je kot trg, kjer je največ potenciala za oglaševanje Slovenije kot turistične destinacije, prepoznala Češko. Prav tako priporočajo razvijanje na trgih, kjer prevladuje segment urbanih potrošnikov – na Švedskem, v Švici in v Španiji. "S ponudbo urbanega turizma bi lahko najhitreje prodrli na te trge in povečali prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije ter ustvarili prvo izkušnjo, prek katere odpremo možnosti za predstavitev Slovenije kot destinacije z bogato ponudbo zelenega turizma, wellnessa in zdraviliške ponudbe."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 13:34 9. December 2018.

    Vsi turisti, ki prihajajo v Slovenijo so normalni turisti, le Avstrijci, ko pridejo v Slovenijo zahtevajo status manjšine. Želijo, da …

  • ode
    12:45 9. December 2018.

    Pri Veliki Kladuši je večja skupina bogatih turistov, ki so pripravljeni zapraviti več tisoč eur za ogled turističnih znamenitosti Slovenije …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.