STO je sicer je v zadnjih treh mesecih v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom in 19. mediji vzpodbudila blizu 220.000 objav na družbenih omrežjih.
Prebivalci naše dežele in njeni obiskovalci so z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia o lepotah, predvsem pa skritih kotičkih naše dežele postali ambasadorji slovenskega turizma. S poletno kampanjo je STO odgovarjala tudi na izziv geografske razpršenosti turizma v glavni turistični sezoni.
Iskali skrite kotičke Slovenije
"Zakaj pa vi čutite Slovenijo?" je bilo vprašanje, ki ga je ga to poletje STO skupaj s slovenskim turističnim gospodarstvom, Turistično zvezo Slovenije in Turistično gostinsko zbornico Slovenije ter kar 19. mediji postavila Slovencem in njenim obiskovalcem ter jih vzpodbudila, da na družbenih omrežjih delijo fotografije in video posnetke svojih najljubših, predvsem pa 'skritih kotičkov' naše dežele.
Blizu 220.000 novih objav s ključno besedo, ki so dosegle 60 milijonov uporabnikov, je po njeni oceni odličen rezultat poletne kampanje in vzpodbuda za nadaljevanje tudi v prihodnje: "Naš cilj je navdušiti prebivalce Slovenije k objavam o lepotah in gostoljubju naše dežele ter spodbuditi tuje goste, da obiščejo Slovenijo in svoja doživetja delijo na družbenih omrežjih."
Objave na družbenih omrežjih z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia so od junija do začetka septembra dosegle več kot 60 milijonov uporabnikov. Tako na družbenih omrežjih beležijo že blizu 620.000 objav z vključenim hashtagom #ifeelsLOVEnia. Objavljene fotografije so skupno prejele 5 milijonov všečkov.
Nekaj v okviru kampanje izbranih in tedensko nagrajenih fotografij si lahko ogledate spodaj: