Tudi dogodek, na katerega so bili povabljeni nekateri novinarji in znani Slovenci, se je začel ovit v tančico skrivnosti. Preden so razkrili, kaj točno tiči za reklamami, sta se pred občinstvom pomerila slovenska kuharska zvezda Tomaž Kavčič, ki dela na dvorcu Zemono, in Hrvat Mate Jankovič, bivši član žirije v šovu Masterchef. Istočasno sta zgrabila za kuhalnici in z istimi sestavinami pripravila vsak svoj recept, za kar sta imela časa le deset minut. Kavčič je kuhal v Ljubljani, Jankovič pa v Zagrebu.
Za projektom, ki so ga skrivnostno oglaševali ta mesec, se skriva trgovec Lidl. Predstavnik trgovca Andrej Vovk je pojasnil, da so s kolegi na Hrvaškem ugotovili, da kupcem manjka časa za kuhanje. Kavčiča in Jankoviča pa so najeli, da dokažejo, da se da tudi hitro in enostavno pripraviti dobre jedi. Kavčič je povedal, da se je projektu pridružil, ker je to priložnost, da se s svojimi idejami in znanjem približa vsaki vasi v Sloveniji in na Hrvaškem.
Odslej bosta kuharja vsak teden predstavila dva nova recepta za izdelke trgovca. Recepti bodo objavljeni na Lidlovi spletni strani (www.lidl.si/lidlovakuhinja), na to, kaj bosta vsak teden pripravljala, pa bodo opozarjali oglasi.
"Kar sem do sedaj spoznal, je, da je Mate moje nasprotje. Meni so bolj všeč čiste linije. Držim se reka, da je manj več. Vesel sem, da sva si zelo resnična," je za naš portal o svojem "konkurentu" povedal Kavčič in poudaril, da je kljub projektu njegova glavna prioriteta delo na dvorcu Zemono.
Kakšen izgovor Lidla, da so ugotovili, da ljudem zmankuje časa za kuhanje. Lidl je idejo o tem skopiral od Tuša, …