Igrati Tri sestre je za vsako gledališče prav poseben izziv. Igrati jih v režiji Oliverja Frljića, je zagotovo izziv na kvadrat. Kajti igrati Čehova ni samo nujna repertoarna poteza vsakega ambicioznega gledališča, ampak predvsem potreba spraševati se o svetu, v katerem živimo, ter o njem izreči svoje stališče. Pomeni spraševati se o načinu uprizarjanja Čehova danes, pa tudi znova izprašati svoje želje in si zastaviti vprašanja o sreči, ljubezni, smislu, odnosih, družbi in ne nazadnje vprašanje o "svetu v razpadanju". In prav o tem se v svojih dosedanjih uprizoritvah z detektorsko lucidnostjo sprašuje režiser Oliver Frljić, ki je s svojimi drznimi predstavami (Turbo folk, Preklet bodi izdajalec svoje domovine!, Pomladno prebujenje in Strahopetnost) dodobra razburkal gledališko javnost na Hrvaškem, v Sloveniji, Srbiji in na mednarodnih festivalih. Na nedavnem Sterijevem pozorju v Novem Sadu je bila prav njegova Strahopetnost proglašena za najboljšo uprizoritev festivala v celoti.
Tri sestre režiserji ponavadi interpretirajo kot dramo o hrepenenju ... Hrepenenju po življenju, ki bi Olgi, Maši in Irini pognalo kri po žilah in jih napolnilo s smislom in ljubeznijo. Tri sestre pa so tudi drama o krčevitem poskusu ubežati provinci, ki ljudi duši, hromi in v kateri postajajo vedno bolj otopeli, hkrati pa je to seveda drama o trku dveh diametralno nasprotnih si življenjskih konceptov, pasivnega in idealističnega ter aktivističnega in pragmatičnega. Ob tem se nam odpira še eno vprašanje: kaj hromi tri sestre, da ne zmorejo uresničiti svojih želja, in kaj poganja Natašo, da ji to uspeva?
Cena vstopnice znaša od osem do 18 evrov, vsako drugo vstopnico pa vam podarijo.