Gre za nov korak, ki bo še zaostril konkurenco na rastočem trgu storitev, ki omogočajo dostop do filmov, televizijskih serij in drugih video vsebin prek interneta. Netflixu konkurirajo med drugim Amazon, HBO in CBS.
Glavni izvršni direktor Netflixa Reed Hastings kot posebej pomemben del teh pretočnih vsebin izpostavlja video na zahtevo. Ta je po njegovih besedah še posebej pomemben na razvijajočih se trgih, na katerih je televizija manj razvita.
Netflix je ob koncu leta 2014 beležil 57 milijonov uporabnikov, kar predstavlja povečanje za 13 milijonov. Njihov celoleten dobiček se je ob 5,5 milijarde dolarjev (4,7 milijarde evrov) prihodkov povečal na 266 milijonov dolarjev (229 milijonov evrov), poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Konkurenca na tem področju se povečuje ne samo na ravni storitev za distribucijo vsebin, ampak tudi v smeri produkcije izvirnih vsebin. Netflix je denimo velik uspeh zabeležil s serijo House of Cards (Hiša iz kart), podoben uspeh se mu obeta z decembra objavljeno novo serijo Marco Polo.
V podobno smer gre ameriški spletni trgovinski velikan Amazon, ki je svojo spletno video storitev okrepil z izvirnimi vsebinami, vključno s serijo Transparent. Napovedal je tudi produkcijo filmov.
Na področju ponujanja video vsebin neposredno prek interneta delujejo tudi ponudniki, kot so HBO, CBS, Sling TV, Hulu, Apple in Roku, kmalu naj bi se jim pridružil tudi japonski tehnološki velikan Sony.
Netflix se širi na 200 trgov
Ameriški ponudnik video vsebin prek spleta Netflix želi v naslednjih dveh letih svojo storitev razširiti s sedanjih 50 na 200 trgov.