Marketinška akcija: Kino Bežigrad se je moral braniti

Uporabniki Twitterja so marketinško akcijo takoj povezali s Kinom Bežigrad.
Oglej si celoten članek

Uporabnica Twitterja je na ulici opazila letak, ki opozarja na pogrešano osebo. Na njem je obraz igralke Blake Lively in poziv, naj se vsi, ki imajo kakršno koli informacijo, 13. septembra zglasijo v kinu.

Čeprav z nobeno besedo ni omenjen Kino Bežigrad, je sum takoj padel nanj. "Jao @KinoBezigrad, why?“ se je spraševala uporabnica Twitterja. "Opala, to pa nismo mi. Poleg tega, da je neokusno, tudi printer nam ne dela,“ so se odgovorni pri Kinu Bežigrad pošalili nazaj.

Gre za marketinško kampanjo za film Milo za drago, ki je v kina prišel včeraj. Sanja Djorem, tiskovna predstavnica distributerja Blitz Film & Video Distribution, ki je odgovoren za film, je za Žurnal24 razložila, da je bila to ideja filmskega studia Lionsgate in da so jo oni samo izvedli. Ali je bila uspešna, bodo izvedeli čez nekaj dni ...

Omenjeni film govori o dveh prijateljicah, tipični mami iz predmestja, Stephanie (Anna Kendrick), in skrivnostni in glamurozni mami Emily (Blake Lively). Slednja svojo prijateljico nekega dne prosi, ali lahko gre po njenega sina v šolo, in izgine. Stephanie se takoj loti iskanja in se zaplete v klobčič šokantnih skrivnosti.

Mati vseh marketinških pogruntavščin – Čarovnica iz Blaira

čarovnica iz blaira
Marketinška kampanja pred kinematografskim pohodom filma Čarovnica iz Blaira spada med najbolj uspešne viralne kampanje vseh časov. Začela se je eno leto pred objavo filma, ki govori o treh študentih filmske umetnosti, ki se odpravijo v mesto Burkittsville, da bi raziskali legendo iz leta 1785. Produkcijsko podjetje, odgovorno za film, je postavilo spletno stran, na kateri so razložili legendo in povedali, da so jih svojci izginulih filmarjev prosili, naj o njih posnamejo film. Svojo zgodbo so potrdili z lažnimi časopisnimi izrezki in policijskimi fotografijami, intervjuji družinskih članov in celo izseki iz dnevnika enega od pogrešanih filmarjev. Kot je znano, je film zaslužil veliko denarja, predvsem zaradi te promocije, ki naj bi stala milijon dolarjev.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.