Coca-Cola z oglasi opozarja na debelost

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Proizvajalci priljubljene gazirane pijače bodo Američane s televizijskimi oglasi opozarjali na kalorično vrednost svojih izdelkov in na nevarnost debelosti.
Oglej si celoten članek

Pravila glede oglaševanja in prodaje sladkih gaziranih pijač so v ZDA vse strožja. V New Yorku, kjer je po statističnih podatkih pretežkih že 58 odstotkov prebivalcev, bo z marcem prepovedana prodaja sladkih pijač v kozarcih, večjih od pol litra. Verjetno zato novi oglaševalski prijemi niso presenečenje.

Z novo, k zdravemu življenju naravnano oglaševalsko akcijo, je že začela Coca-Cola, ki s prvim dvominutnim videom gledalce opozarja, da pri nadzorovanju telesne teže štejejo vse zaužite kalorije, tudi tiste, ki jih vsebujejo pijače njihovega podjetja, poroča tiskovna agencija AFP. Koncern je v sporočilu za javnost zapisal, da je cilj oglasa "jasno sporočiti vsebnost kalorij v vseh naših proizvodih.

Drugi oglas, ki ga bodo začeli predvajati danes, bo med drugim izpostavil količino kalorij v priljubljeni pločevinki coca-cole. "Ta video ljudi tudi spodbuja, naj se zabavajo pri porabljanju teh kalorij,“ sporčajo iz podjetja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.