"Ne gre za oživitev Ali Ena ... Organizator dogodka je tako napisal, da pritegne občinstvo, ki pozna moje prejšnje delo. Sam sem napisal Ali En Is Dead, Long Live RecycleMan (Ali En je mrtev, naj živi RecycleMan)," je na vprašanje, ali bo nocoj v ekskluzivnem nastopu v F Clubu legendarni raper Ali En res vstal od mrtvih, odgovoril Dalaj Eegol. Bodo pa oživeli Ali Enovi komadi, tudi tisti z albuma Leva scena (1994), ki so ga slovenski kritiki označili za najboljši album v samostojni Sloveniji in ki premore uspešnice, kot sta Sirni & mesni (burek) in Stremetzsky. Leva scena je doživela številne ponatise – prvih šest tisoč izvodov (cedejev in kaset) so razprodali v enem letu, šest let pozneje pa so ga ob obletnici vnovič natisnili in znova razprodali.
Eden od najprodornejših prvencev v zgodovini slovenske glasbe je danes, če ne štejemo nezakonitih prenosov na spletu, v originalnem formatu skorajda povsem nedostopen. Na spletu pa rabljeni izvodi stanejo 150 evrov in več.
Napoveduje vsebinski presežek
Dalaj Eegol je ime, ki je na njegovi osebni izkaznici napisano že več kot deset let (rodil se je kot Ali Džafić in bo prihodnje leto dopolnil 40 let). Pojasnil je, da je Ali En "staro umetniško ime, in ker je že preveč uporabljena beseda v filmu, glasbi in splošno, se z novimi materiali tako pojavi RecycleMan". Njegov novi album, ki bo nocoj predstavljen premierno, izšel pa bo šele prihodnje leto, naj bi po njegovem mnenju "spremenil naša mnenja o slovenskem rapu". Bo res tako revolucionaren? "Ob poslušanju komadov v več družbah smo ugotovili, da je novi material na Intru (naslov albuma, op. p.) tako pester in raznolik, kot ga v slovenski hip hop glasbi ni. Zato bo posledično vsekakor ugotovljeno, kot še vedno velja za Levo sceno in Smetano za frende, da je to delo, ki ekstremno izstopa od povprečne produkcije. Ne mislim toliko tehnično in futuristično, temveč predvsem vsebinsko," je za Žurnal povedal Eegol.
O Sazasu
"Moj odnos s Sazasom je izplačan avtorski honorar, ki je že štiri leta približno enak. Zanimivo, kako uspe vsem slovenskim radiem in televizijam vsako leto zavrteti podobno število minut moje avtorske glasbe. Edina sprememba, ki je res potrebna, je ta, da se vsem avtorjem izplačuje ne glede na to, ali so predvajani 10 ali 10 tisoč minut; zdaj je izplačilo razdelano na razrede v smislu več te vrtijo, več so vredne minute. Poleg tega klubi, trgovine in podobni plačujejo pavšal, in to ne glede na vsebino, ki se vrti. Sazas pa potem, kolikor mi je znano, ta denar razdeli med najbolj priljubljene izvajalce, kar je totalna kraja vsem drugim avtorjem – ne glede na žanr," je svoje mnenje o društvu Sazas povedal Dalaj Eegol.
ja kaj bi pa ti rad dubu od sazasa?sej že 15 let nisi nč naredu,časi bureka so pa že zdavnaj …