Časnik The New York Times je v ponedeljek objavil vest, da je kupil Wordle, brezplačno spletno besedno igro, ki je v zadnjih mesecih postala zelo priljubljena.
Igra je neizogibna za uporabnike Twitterja, kjer se pojavljajo objave z rumenimi, zelenimi in sivimi kvadrati. Je zabavna, preprosta, izgleda kot križanka in jo je mogoče igrati le enkrat na dan. Vsakih 24 ur se pojavi nova beseda dneva, ki jo mora igralec ugotoviti. Wordle daje igralcem šest možnosti, da uganejo naključno izbrano petčrkovno geslo.
Po poročanju The New York Timesa dnevno ugiba isto besedo več kot 300.000 ljudi, ki med seboj delijo rezultate.
The Times je za igro odštel nerazkrito številko, a jo je opisal z "nizko-sedemštevilčno". Podjetje je v izjavi dejalo, da bo "v času, ko se preseli v The New York Times, Wordle igral brezplačno za nove in obstoječe igralce, v igri pa ne bo sprememb." Prenos se bo zgodil "zelo kmalu," je dejal tiskovni predstavnik.
Gre za pomembno pridobitev za medijsko organizacijo, ki ima cilj doseči 10 milijonov digitalnih naročnikov do leta 2025. Pri tem je izpostavila ponujanje iger in kuharskih delov svojega poslovanja kot "ključni del" svoje strategije. Od decembra 2021 sta imela New York Times Games in Cooking vsak po 1 milijon naročnikov.
Igro razvil poznani programer
Wordle je igra programskega inženirja Josha Wardla, ki je prvotno ustvaril igro v januarju 2021 za svojega partnerja, ljubitelja besednih iger. Wardle je dejal, da ne bo nikoli obremenjena z oglasi. V objavi na Redditu je zapisal, da želi, da bi bil Wordle kot rogljiček, "čudovit prigrizek" za občasno uživanje. To je tudi razlog, zakaj se pojavi samo ena uganka na dan. "Pri prepogostem uživanju bi se izgubil čar," je pojasnil.
"Igra je postala večja, kot sem si kdajkoli predstavljal. Predvidevam, da to ni tako velik podvig, glede na to, da sem igro naredil za občinstvo enega," je zapisal Wardle.
Wardle je tudi avtor umetniškega projekta in družbenega eksperimenta Place, ki je aprila 2017 spravil internet na noge. Place je bil skupni spletni prostor, ki je vsakomur omogočal, da na velikem črnem platnu doda en piksel na vsakih 5 minut v roku 72 ur. Wardle je takrat dejal, da je bil cilj sodelovanja uspešno dosežen.