Šest pravil spletnega nakupovanja

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Za tiste, ki se želite izogniti gneči in nakupovalni mrzlici v trgovskih centrih, je nakup prek spleta prava rešitev. Takšni nakupi so običajno preprosti in hitri, a tudi tu previdnost ne bo odveč, opozarjajo na Zvezi potrošnikov Slovenije (ZPS).
Oglej si celoten članek

Podatki o ponudniku

Dobre spletne trgovine na svojem spletnem mestu pregledno objavijo popolne kontaktne podatke o sebi, o postopku nakupa in splošne pogoje. Kontaktne podatke shranite, da boste lahko v primeru težav s ponudnikom hitro navezali stik. Previdni bodite pri spletnih trgovinah, ki objavijo le naslov poštnega 
nabiralnika.

Varnost podatkov

Podatke o svojem bančnem računu ali karticah posredujte le prek šifriranih povezav. Prepoznali jih boste na primer po kratici https v naslovni vrstici spletnega brskalnika.

Gesla

Gesel ni priporočljivo shranjevati na računalniku, saj lahko tako postanejo plen hekerja, ki bi mu uspelo vdreti vanj. Pri izbiri gesla bodite temeljiti, rojstni datumi in podobno niso najboljša izbira.

Zaščita računalnika

Poskrbite za protivirusne programe in požarni zid, ki hekerjem otežujejo dostop do računalnika. Vaši podatki so tako varni, kot je varen računalnik, prek katerega nakupujete.

Potrdilo naročila

Ko v spletni trgovini naročite izdelek, vam mora trgovec po elektronski pošti potrditi, da je naročilo prejel. V potrditvi morajo biti poleg podatkov o ceni, trgovcu in izdelku zapisani podatki o naslovu za ugovor ali odstop od nakupa, servisu in garanciji. “Previdnost pa nikakor ne bo odveč tudi pri prevzemu blaga – potrošniki naj pred prevzemom preverijo, ali je prejeti izdelek poškodovan, tudi če je sam paket nepoškodovan, in prevzem ob morebitnih poškodbah zavrnejo,” poudarja Blaž Možina iz Evropskega potrošniškega centra (EPC).

Izdelek lahko vrnete

Izdelka, s katerim niste zadovoljni, vam ni treba obdržati. “Takšen izdelek lahko vrnete, trgovec pa vam mora vrniti celoten znesek, ki ga je dobil od vas. Gre za smiselno pravilo, saj potrošnik izdelka pred nakupom ne more pregledati, na voljo ime namreč le fotografije in podatke, ki jih zagotovi trgovec,” pravi Možina.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.