Moški so priznali, da ne vedo, kateri je najljubši parfum ženske, ki jo ljubijo, kakšno velikost modrčka nosi njihova izbranka in katera modna prodajalna ali znamka je njena najljubša. Nič čudnega, da je kar nekaj žensk v prazničnih časih razočaranih, odkriva strokovnjakinja za marketing Gamma Mason in dodaja: "Božična darila ženske pogosto razočarajo, saj jim moški skupaj z darilom podarijo občutek, kot da so poročene s tujcem in ne z nekom, ki jih dobro pozna."
In katere so te stvari, ki jih moški radi "pozabijo"? Poglejte, koliko odstotkov moških, ki so sodelovali v raziskavi, o svojih izbrankah ni vedelo deset sicer zelo vsakdanjih stvari.
- telefonska številka: 54 odstotkov
- velikost modrčka: 39 odstotkov
- najljubši parfum: 34 odstotkov
- naj modna trgovina oziroma znamka oblačil: 24 odstotkov
- velikost čevljev: 23 odstotkov
- konfekcijska številka: 23 odstotkov
- velikost spodnjega perila: 20 odstotkov
- datum rojstva: 12 odstotkov
- naravna barva las: 11 odstotkov
- funkcija v službi: 10 odstotkov