ZOE preizkuša pripravljenost Slovencev

Foto: Renault-Nissan Slovenija
Foto: Renault-Nissan Slovenija
Ali so električni avtomobili odgovor za željo po trajnostni mobilnosti. V Sloveniji poteka projekt, ki naj bi odgovoril, ali se že splača vložiti v električni avtomobil.
Oglej si celoten članek

Z današnjim prevzemom električnega vozila Renault ZOE začenja Center odličnosti nizkoogljične tehnologije (CONOT) prvi slovenski demonstracijski projekt trajnostne mobilnosti. Z njim bodo preverili upravičenost in vzdržnost vzpostavitve električne mobilnosti v Sloveniji.

Družba Renault-Nissan Slovenija je namreč centru v najmanj trimesečno uporabo predala renault ZOE, prvi električni avto znamke Renault, ki je prišel v Slovenijo. 

CONOT bo s tem zagnal prvi slovenski demonstracijski projekt trajnostne mobilnosti, s ciljem preverjanja upravičenosti in vzdržnosti vzpostavitve trga električnih avtomobilov v Sloveniji. CONOT bo informiral in ozaveščal slovensko javnost o prednostih električne mobilnosti, tako glede zagotavljanja energetske neodvisnosti države, kot doseganja okoljskih in klimatskih ciljev. Ob tem bo CONOT preverjal tržni potencial električne mobilnosti ter svetoval podjetjem z večjimi voznimi parki v Sloveniji o smotrnosti zamenjave določenih vozil z motorji na notranje zgorevanje z vozili na električni pogon.

"Renault ZOE, ki ga je Renault Nissan Slovenija v nekajmesečno uporabo pridobil iz Francije, bo s strokovnjaki CONOT-a v okviru demonstracijskega projekta naredil prve kilometre k udejanjenju zamisli o Renaultovem slovenskem razvojnem jedru električne mobilnosti. Električna mobilnost v Sloveniji namreč ne omogoča le doseganja okoljskih in klimatskih ciljev ter večanja energetske neodvisnosti države, marveč zagotavlja tudi številna delovna mesta in ima poleg velike makroekonomske vrednosti tudi velik potencial za pametno specializacijo ter učinkovitejše črpanje evropskih sredstev," menijo pri družbi Renault-Nissan.

Demonstracijski projekt  bo z doseženimi rezultati  eden izmed pomembnih dejavnikov pri odločitvi Renaulta, da s svojimi električnimi avtomobili vstopi na slovenski avtomobilski trg v polnem obsegu s srednjeročnimi in dolgoročnimi poslovnimi cilji. 

ZOE seveda še zdaleč ni prvi električni vozilo na tej strani Alp, a tehnologija tako kot drugod po Evropi prodira počasi v glave ljudi. Predvsem je ovira začetni vložek v električno vozilo, saj na ceno zelo vpliva kakovost baterij, medtem ko razmeroma skromen domet z enim polnjenjem še vedno ostaja ena glavnih točk nezaupanja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.