Časi, ko smo na cenikih od dodatne opreme izbirali zgolj barvo vozila, klimatsko napravo ali pa strešno okno, so že davno mimo. Danes so tudi pri najcenejših znamkah vozil seznami dodatne opreme že zajetni.
Raziskava, narejena v Veliki Britaniji, je razkrila, koliko denarja namenjajo kupci vozil za dodatno opremo. Ni presenetljivo, da pri tem prednjačijo premijske znamke. Na prvem mestu je Porsche, pri katerem kupci v povprečju za dodatno opremo odštejejo 8245 evrov, kar je skoraj toliko kot stane nova dacia, ki prav tako ponuja sisteme kot so kamera, avtomatska klima, bluetooth povezava ...
Na drugem mestu po potrošništvu so kupci znamke BMW (v povprečju za dodatke zapravijo 4150 evrov), kupci znamke Mini dodatno odštejejo 3685 evrov, Audija 3600 evrov, Mercedesa pa 3530 evrov.
V enem od preteklih člankov na zurnal24.si smo pod drobnogled vzeli prav dodatno opremo v avtomobilih. Podali smo tudi nasvet: Od dodatne opreme se vsekakor splača naložba v varnost, kot so napredni pametni led žarometi, ki izboljšujejo vožnjo ponoči (Čeprav v povprečju le tretjino časa vozimo ponoči, statistika razkriva, da se tedaj zgodi kar polovica vseh nesreč), sistem za samodejno zaviranje v sili (vozila, ki so opremljena s tem sistemom so po podatkih neodvisnega konzorcija Euro NCAP udeležena v 38 odstotkih manj prometnih nesreč z naletom od zadaj kot tista vozila, ki tega sistema nimajo), ali pa kamero za vzvratno vožnjo (največ manjših trkov z materialno škodo se zgodi ravno na parkiriščih).
Celoten članek lahko preberete tukaj.
Tu se samo vidi, kdo je tisti, ki najbolj "pelje scat" potrošnike (oz. bi rekel: kdo jih najbolj odira). Medtem, …
Google trenutno plačuje od 17.000 do 22.000 dolarjev za delo na spletu od doma. K tej dejavnosti sem se pridružil …
Pri nemcih moraš veliko dokupiti, kar imaš pri Japoncih serijsko.