Kitajski avtomobilski proizvajalec je lani v Evropi prodal 231.684 avtomobilov, kar je dvakrat več kot leta 2022, večino prodaje so predstavljali športni terenci z modelnima oznakama HS in ZS. Letos namerava MG v Evropi povečati prodajo na več kot 300.000 avtomobilov. K temu naj bi pripomogla uvedba novega malega avtomobila MG3, ki bo eden glavnih tekmecev clia, fabie, pola, peugeota 208 ... Da to niso le močne besede, dokazuje dejstvo, da je MG v prvih petih mesecih leta 2024 na evropski trg dobavil več kot 100.000 avtomobilov.
Novi MG3 Hybrid+ bo kupcem v Sloveniji predvidoma na voljo od meseca septembra dalje. „Predstavitev povsem novega MG3, z novo hibridno tehnologijo Hybrid+, pomeni velik korak naprej za MG Motor. Ta model ni le zgled naše zavezanosti k inovacijam, temveč na trg B segmenta prinaša tudi neprimerljivo kombinacijo zmogljivosti in učinkovitosti. MG3 ponuja kombinacijo napredne tehnologije in naš značilen element izjemnosti - fun to drive“ – je povedal Tilen Hojč, vodja marketinga v podjetju MG Motor Sloveniji.
Na prvi pogled bi lahko rekli, da je MG3 malce pomanjšana različica električne kombilimuzine MG4, a na poseben način, saj ga bomo od MG4 prav gotovo z lahkoto razločili. Morda ne toliko po sprednjem delu, kot po zadku, ki je veliko manj odrezan in precej bolj klasičnih kombilimuzinskih oblik.
Stavi na hibridno tehnologijo
MG3 bo na voljo s hibridnim pogonskim sklopom, ki na papirju obeta precej. MG-jeva tehnologija pogonskega sklopa Hybrid+ je prvi konvencionalni hibridni sistem, vgrajen v katerikoli model znamke MG. Bistvo sistema Hybrid+ sestavlja pet ključnih elementov: motor, menjalnik, baterija, elektromotor in generator.
MG3 od 0 do 100 km/h pospeši v 8,0 sekunde. Pospešek od 80 do 120 km/h je manj kot pet sekund. Skupna moč je 143 kW, povprečna poraba bencina pa 4,4 l/km, piše v sporočilu za javnost. K temu pripomore baterija s kapaciteto 1,83 kWh. Pogonski štirivaljni bencinski motor ima prostornino 1,5 litra in moč 75 kW (102 KM), električni motor ima moč 100 kW (136 KM). Pomemben del je še ločen generatorski motor, ki omogoča najrazličnejše načine delovanja pogonskega sklopa.
Voznik lahko izbira med različnimi načini vožnje. EV - vožnja samo na električni pogon, dokler polnjenje to omogoča, Serijski način („Series“), ko motor deluje prek generatorja, ki poganja električni motor za pogon, Serijska vožnja in polnjenje („Series and Charge“), ki omogoča vožnjo ter polnjenje baterije pri nizki obremenitvi, nato način pogon in polnjenje („Drive and Charge“), ko motor poganja kolesa, hkrati pa prek generatorja polni baterijo in način vzporedno („Parallel“), ko tako motor kot elektromotor poganjata kolesa.
MG Motor ponuja pri MG3 svoje inženirske rešitve. Kitajci pravijo, da so se inženirji osredotočili na nosilce motorja in vzmetenja, materiale za absorpcijo zvoka ter zasnovo menjalnika, vse v luči želje po zmanjšanju stopnje hrupa ter vibracij, kar zgolj še dodatno pripomore k zagotavljanju dobrih voznih lastnosti.
MG3 smo v živo spoznali na avtomobilskem salonu v Ženevi in strnili prve vtise.
jebeš ta kitajska jetra...
In kakšen odgovor ima Evropa na to 🙄 nekaj konkurenčnega 😓 ne samo dviguje carine in to je uspeh 🤔
Mi smo Evropejci in res ne razumem zakaj podpirate komuniste na Kitajskem?