Zgoraj brez za 54 tisoč

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 lexus is c Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 lexus is c Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Lexus tudi na slovenskem trgu širi ponudbo hišnih kabrioletov, in sicer navzdol v srednji razred in na model IS.
Oglej si celoten članek

Zanj je značilna trodelna trda streha iz aluminija, ki poskrbi za uporabnost v vseh letnih časih, strešni mehanizem pa za odpiranje potrebuje 20 sekund. Na voljo je le z 2,5-litrskim bencinskim motorjem in z dvema paketoma opreme za najmanj 53.900 evrov. Avtomatika je serijska pri obeh, pogrešamo pa sistem start & stop ter kakšen dizel v nosu.
 
Za osnovo limuzinski IS
Če izvzamemo pomično streho in kupejevsko silhueto, ko je ta zaprta, je C oblikovno zelo skladen z limuzinskim bratom IS. Si pa oba po besedah inženirjev delita mnogo manj delov, kot je videti na prvi pogled, saj sta jima skupni le: pokrov motorja, podoba svetil, kljuke in vzvratna ogledala. Vse ostalo so pri Lexusu razvili na novo, posebnega poudarka pa je bila deležna aerodinamika, saj IS C-jev količnik zračnega upora znaša ugodnih Cx 0,29.

Foto: Žurnal24

Veliko pozornosti sta bila deležna tridelna streha in njen mehanizem odpiranja. Prva je v želji po doseganju čim manjše teže in zato boljših voznih lastnosti izdelana iz aluminija, za njeno premikanje pa skrbi 15 motorjev in 37 senzorjev, pri zapiranju pa zadnje sekunde manevra poseben motor tudi zavira streho, ko se le ta približuje vetrobranskemu steklu, da je spoj teh dveh čim bolj mehak.

Prtljažnik v najboljšem primeru sprejme za 420 litrov prtljage (ko je streha razprta), drugače je tega za 165 litrov.

Znotraj športno eleganten ...
V notranjosti je sorodnost z limuzinskim IS še bolj vidna kot zunaj, in sicer ju združuje večji del sredinske konzole in armaturne plošče, kakor tudi sedeža v prvi vrsti. V drugi vrsti sta na voljo dva ločena sedeža, ki pa sta za večjo količino prostora v predelu glave pomaknjena za 30 mm naprej. Ob tem so inženirji ohranili 542 milimetrov prostora za kolena, kar je prav tako nad razrednim povprečjem.

Foto: Žurnal24

Notranjost je na voljo v dveh barvnih odtenkih: črni s temno rjavimi lesnimi aplikacijami ali umazano beli s svetlo rjavimi aplikacijami na armaturi in stranskih obrobah in dveh paketih opreme: finesse in luxury. Že pri osnovnem paketu so sedeži odeti v usnje, ESC je razumljivo del serijske opreme, kakor tudi gumb za zagon vozila, parkirna pomagala spredaj in zadaj, senzor tlaka v pnevmatikah in 18-palčna platišča. Luxury pa primakne še ksenonska svetila, senzor za dež in hlajene sedeže.

... in tehnično napreden
Vožnji pri odprti strehi sta namenjena tudi bolj zmogljiv avdiosistem priznanega proizvajalca, ki za čim boljšo zvočno kuliso uporablja 12 zvočnikov in 365-vatni ojačevalnik. ESC je seveda del serijske opreme, enako velja tudi za sisteme pre crash, ki ob nevarnosti nesreče prilagodi delovanje zavor in varnostnih pasov, kot prvi pa pri Lexusu predstavljajo dvokomorne zračne blazine. Pod napredno tehniko pa spadata še sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu in parkirna kamera.

Možen le en motor, bencinske zasnove
Motorno paleto sestavlja le 2,5-litrski šestvaljni bencinski agregat z neposrednim vbrizgom goriva, ki razvije 153 kilovatov ali 208 KM. Za zdaj ustreza le Euro4 normativom glede čistosti izpuhov, ob prelomu leta naj bi stopil še stopnico višje (Euro5). Z njim IS C stotico doseže v devetih sekundah in doseže hitrosti do 210 km/h. Povprečna poraba, ki jo obljublja tovarna, pa naj bi znašala 9,3 litra ob 219 gramih CO2 izpusta. Dizelskega motorja v ponudbi ne bo, ker naj za to ne bi bilo potrebe oziroma povpraševanja. Za prenos moči na zadnji kolesni par skrbi šeststopenjska avtomatika z možnostjo ročnega pretikanja tudi prek naperkov na volanu.

Cene se začnejo pri 53.900 evrih, kolikor stane različica finesse, za luxury boste odšteli najmanj 58.100 evrov. Na seznamu doplačil sta na voljo le navigaciji z na dotik občutljivim LCD-zaslonom, ki staneta 3.100 oziroma 4.500 evrov (mark lewinson audio).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.