V nemškem mestu Ham promet v križišču ureja semaforski sistem, ki ga nadzira umetna inteligenca. Tehnologija lahko zazna, koliko udeležencev v prometu potrebuje zeleno luč na semaforju, določi prednost in se ustrezno odzove. Christian Bressler, vodja prometnega inženiringa in nadzora v gradbeništvu ter mestne uprave za zelene površine, pravi, da gre v smislu kompleksnosti za prvi semafor z umetno inteligenco v Nemčiji.
Križišče uporablja tehnologijo münchenskega podjetja Yunex, ki vključuje video kamere, katerih slike ovrednotijo algoritmi v sistemu awareAI. V ta namen so na križišču v Hamu postavili sedem kamer. Snemajo diagonalno čez ulice, vključno s kolesarskimi stezami in stezami za pešce. Sistem na primer zazna kolesarja 70 metrov od križišča in ga za čas trajanja zelenega vala upošteva pri svojih izračunih. UI lahko zazna tudi, ali se približujejo posamezni pešci ali celotne skupine, kot so šolski razredi, pojasnjuje Bresler. V skladu s tem se zeleni val podaljša na način, da lahko celotna skupina varno prečka ulice.
Bresler zagotavlja, da udeležence v prometu zaradi nadzora snemajo le kratek čas in da se posnetki ne shranjujejo.
Jankovič , kaj ko bi se peljal iz PR v Stanežičah do Delavskega doma in videl , kolikokrat se moraš …
To kar se dogaja v LJ z intervali rdećiih luči je za v Bistro , ne pa za nekaj , …
Verjetno ste mislili napisati, da se podaljša interval, če je večja skupina. Namreč, da se podaljša zeleni val, ko imaš …