Zastavonoša želi v tretje še višje

Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Hyundai Hyundai Santa Fe Foto: Hyundai Hyundai Santa Fe Foto: Hyundai Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe
Santa Fe je tako uveljavljena Hyundaijeva blagovna znamka, da se Korejci kljub novemu poimenovanju svojih SUV vozil s črko ix v ospredju niso mogli ločiti od imena svojega zastavonoše med SUV modeli.
Oglej si celoten članek

Tretja generacija športnega terenca Santa Fe, ki je Hyundaijev najbolj prepoznavni SUV,  povzema nov, bolj robusten, agresiven in dinamičen videz. Linije žarometov in trdne karoserije mehke robove zamenjujejo z zašiljenimi, linije so ostre, vse to na račun aerodinamike.

Prvi Hyundai z aktivnim pokrovom za zaščito pešcev

Spredaj kraljuje šesterokotna maska obrobljena s kromom, led žarometi in velike sprednje luči v obliki padajoče kaplje. Aktivni pokrov motorja je bil oblikovan z mislijo na pešce, saj zmanjšuje posledice poškodb ob morebitnem trku. Dvobarvna izvedba spodnjega dela in zaščitna plošča spodaj mu dodajata terenski značaj. Takšen naj bi privabil nove kupce, zanj pa se bodo v prvi vrsti odločali tisti, ki potrebujejo avto tako za zasebne in družinske potrebe in za službene potrebe.

Prilagodljiva zadnja klop

Foto: Gregor Prebil Hyundai Santa Fe Novinec, ki je na trgu dvanajst let, sedanja generacija pa drugo zamenjuje po šestih letih, je ohranila 2700 milimetrov medosne razdalje, a je vseeno daljša za 40 milimetrov, širša za pet milimetrov in kakor narekujejo pravila v avtomobilski industriji tudi nižja, in sicer za 45 milimetrov. S tem so pridobili več prostora za noge potnikov na prvih dveh sedežih in zadnji klopi. Uporabnost zadnje klopi so nadgradili. Zdaj jo je moč pomikati naprej in nazaj, z eno potezo pa tudi podreti. Zadnjo sedežno vrsto je moč ob doplačilu celo dvostopenjsko ogrevati. Na seznamu doplačil je tudi tretja sedežna vrsta z dvema sedežema. Prtljažnik je pridobil 57 litrov uporabne površine in zdaj v osnovi meri 534 litrov.

Tehnologija je povzeta iz obstoječe Hyundaijeve ponudbe. Posnetek s kamere se prikazuje v vzvratnem ogledalu ali na zaslonu navigacijskega sistema, ki meri največ sedem palcev. Tretja generacija ponuja sistem, ki vozniku pomaga pri parkiranju v omejenem prostoru, voznik pa trdoto volana v treh stopnjah s pritiskom na stikalo na električnem servo volanu prilagaja trenutnim potrebam. Za varnost skrbi sedem zračnih blazin ali zaves, sistem za ohranitev smeri vožnje in statična luč za osvetlitev ovinka, že v osnovi pa tudi trdna struktura vozila z ojačitvami glavnih spojev.

AWD z ESC

Foto: Hyundai Hyundai Santa Fe Štirikolesni pogon (AWD) glede na vozne razmere skrbi za samodejen dinamičen prenos navora na zadnji par koles. AWD je v Santa Feju kombiniran s sistemom ESC. Vozniki naj bi znali ceniti še sistem AVH, ki samodejno prepreči, da bi vozilo zdrsnilo nazaj na klančini. Tisti, ki bodo z njim vlekli prikolice jim bo v pomoč dodatna funkcija zavornega sistema, ki zazna nihanje in zanašanje prikolice in s samodejnim zaviranjem rešuje težavo.

Trije motorji, dva menjalnika

Na izbiro bodo trije pogonski agregati, dva dizelska in en bencinski. Nov je vstopni dvolitrski turbodizel s 110 kilovati moči (150 KM), ki izpolnjuje že okoljske normative Euro6, za tiste, ki želijo več, Hyundai ponuja 2,2-litrski dizel z največ 145 kilovati moči (197 KM). Za slednjega pravijo, da naj bi se najbolje prodajal. Bencinski 2,4-litrski GDI razvije največ 141 kilovatov moči (192 KM).

Na izbiro sta dva šeststopenjska menjalnika, ročni in avtomatski.

Foto: Hyundai Hyundai Santa Fe Najcenejši bencinski agregat v kombinaciji s šeststopenjskim menjalnikom, opremo Trend in pogonom na prednji par koles stane najmanj 27.790 evrov, vstopni dvolitrski dizel s štirikolesnim pogonom je 4.700 evrov dražji, še tristo evrov več stane zmogljivejši dizel z opremo Style.

Najdražji je 2,2-litrski turbodizel z najbogatejšim od petih opremskih paketov (Impression), šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki stane 44.490 evrov.
Prodajni cilji tretje generacije so preseči predhodnika. V Sloveniji so od začetka prodaje prve generacije Santa Feja leta 2.000 prodali 1.561 vozil, od tega kar dve tretjini druge generacije SUV modela.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.