Zaradi pomanjkanja motornih delov iz Slovenije, ki so posledica poplavljene proizvodnje, mora Volkswagen zmanjšati tudi izdelavo vozil v svoji glavni tovarni v Wolfsburgu, ki velja za največji kompleks za proizvodnjo avtomobilov na svetu.
Z 11. septembrom bodo omejili določene etape izdelave vozil na nekaterih linijah v tovarni, je pojasnil tiskovni predstavnik avtomobilskega proizvajalca iz Wolfsburga. Delavci na teh linijah bodo delali skrajšani delovni čas, poroča Automobilwoche.
Gre že za tretji Volkswagnov obrat, ki ima resne težave zaradi vremenskega dogajanja v Sloveniji. Potem ko je nemški avtomobilski proizvajalec Volkswagen zaradi ozkih grl pri dobavi sestavnih delov, ki so posledica nedavnih poplav in posledične škode v slovenskem dobavitelju KLS Ljubno, začasno zmanjšal proizvodnjo v tovarnah vozil na Portugalskem in v nemškem Hannovru, so podobno odločitev sprejeli tudi za obrat v Wolfsburgu.
Tovarna v Wolfsburgu velja za 'srce' Volkswagna. Gre za ogromen kompleks, ki se razprostira kar na 1,6 kvadratnega kilometra in zaposluje več kot 11 tisoč ljudi. Samo znotraj tovarne je 75 kilometrov cest in še 60 kilometrov železniških tirov.
Njeni začetki segajo v leto 1938, trenutno pa je v fazi velikih rekonstrukcij, s katerimi želijo močno zmanjšati porabljeno energijo in druge vire.
V Wolfsburgu izdelujejo nekatere najbolj pomembne modele, kot so golf, touran, tiguan in seat tarraco. To jesen naj bi začeli v poskusni seriji izdelovati prenovljenega ID.3, kar bo sploh prvi električni model za tovarno, ki se bo v prihodnje specializirala prav za baterijska vozila. Poleg tega naj bi še to jesen začeli proizvodnjo povsem novega tiguana.
Kot je pred začetkom avtomobilskega sejma v Münchnu za nemško tiskovno agencijo dpa povedal direktor nabave v Volkswagnu Dirk Grosse-Loheide, slovensko podjetje KLS Ljubno, ki jim dobavlja zobate obroče za motorje z notranjim zgorevanjem, teh trenutno še ne more proizvajati.
"To je odličen dobavitelj, seveda ga želimo obdržati."
Direktor nabave v Volkswagnu
Da bi zapolnili to vrzel, proizvodnjo povečujejo njihovi nadomestni dobavitelji, je izpostavil in dodal, da sodelovanja s slovenskim dobaviteljem ne nameravajo prekiniti. "To je odličen dobavitelj, seveda ga želimo obdržati," je dejal Grosse-Loheide in omenil, da KLS Ljubno pomagajo pri čiščenju proizvodnih prostorov in ponovnem zagonu proizvodnje.
Iz Volkwagnove tovarne v Salzgitterju so tako v Slovenijo napotili 100 zaposlenih, dodatnih 30 pa iz Hannovra.
KLS Ljubno: Cilj je oktober
Glavni direktor KLS Ljubno Mirko Strašek je pred dnevi za STA že napovedal, da se bo zaradi pri njih ustavilo še več trakov v evropski avtomobilski industriji.
Poudaril je tudi, da se trudijo čim prej vzpostavitvi proizvodnjo po vodni ujmi, vendar za to potrebujejo še nekaj mesecev. Strašek se nadeja, da bi lahko del proizvodnje vzpostavili oktobra, vendar vseh kupcev še vedno ne bodo mogli oskrbovati s svojimi izdelki.
KLS Ljubno s svojimi izdelki oskrbuje več kot 80 odstotkov avtomobilskega trga v Evropi.
Bodo pa robo iz Kitajske dobavljali, ker je tam tako zelo vse poceni: pri nas pa v jok, pa na …
Itak bodo svoje smrdljive izdelke podražili!