Zaradi 308-ice golfov razred še bolj konkurenčen

Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Gregor Prebil Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Foto: Žurnal24 Peugeot 308
Peugeot 308. Bogato opremo in udobje nadgrajuje zabavna vožnja. Multimedija težavna.
Oglej si celoten članek

Test. Peugeot je presenetil že z videzom. Prejšnja generacija modela 308 je kupce nagovarjala z izrazito agresivnim zunanjim videzom. Z zadržanim videzom, v kateri vidimo tudi druge avtomobile, so razširili krog kupcev, tudi ženskega spola. Zdi se, da so mu želeli nadeti brezčasno obliko, kar skozi generacije že desetletja uspeva golfu. Vseeno dizajn hvalimo, še posebej zadnje žaromete z LED kremplji, ki so prepoznavni znak vozila, medtem, ko je imel testnik spredaj zelo dobro delujoča polna LED svetila.

Zmagovalec v udobju

Foto: Žurnal24 Peugeot 308 Potovalni prostor je med najlepšimi v tako imenovanem golfovem razredu, kjer je boj za kupce največji. Materiali so na otip prijetni, armaturna plošča je videti, kot da je sestavljena iz enega dela. Gumbi in stikala – razen nekaj osnovnih na armaturni plošči in volanskem obroču – so se umaknili digitalizaciji v obliki peugeot i-cockpita. Zaslon, občutljiv na dotik, je velik in pregleden, a počasen in manj varen. Če želimo prenastaviti temperaturo klimatske naprave, se moramo večkrat dotakniti zaslona, kar moti vožnjo. Vrtljivi vmesnik, ki ga ponujajo premium proizvajalci, ima ga tudi nova mazda3, je s tega stališča boljša rešitev, po vzoru na renault bi se lahko potrudili in podatke, ki jih razbira voznik ponudili v slovenskem jeziku. Večino od 6,9 gigabajta spomina trdega diska pobere kartografija dobre navigacije, a ga ostane dovolj za najljubšo glasbo.

Paket Allure razvaja. Motor zaženemo s pritiskom na gumb, usnjeni sedeži bi zadovoljili direktorje, elektronska nastavitev v ledvenem delu telo vedno tesno drži v sedežu. Kakšen centimeter zmanjka za kolena na zadnji klopi, prtljažnik s 470 litri zadovolji in za 40 litrov presega golfovega. Pogrešali smo uporabne odlagalne površine, slabša je preglednost nazaj, a zagato reši učinkovit parkirni asistent.

Udobje. Peugeot v nasprotju z golfom ne ponuja različnih nastavitev podvozja. Luknje in neravnine požira najudobneje, a tudi na račun stabilnosti v ovinkih, kjer sta nemec in ford focus bolj dinamična.

Tehnika. Doplačljivi radarski tempomat prilagaja hitrost vozilu spredaj, a bi morali pripomoček izboljšati. Ko se počasnejše vozilo umakne ali ga prehitevamo, sistem pospešuje prepočasno. Funkcija ne omogoča popolne zaustavitve.

Pogon. 1,6-litrski turbobencinski agregat s 115 kilovati moči sega v vrh ponudbe. Silo med pospeševanjem občutijo vsi potniki, pospeševanje je zvezno. Ročno prestavljanje je gladko, a prestave niso tako zgoščene kot pri mazdi3. golfova prednost je odličen samodejni menjalnik z dvojno sklopko, kot tudi 1,4-litrski turbobencinski motor s tehnologijo izklapljanja valjev Ročni menjalnik v 308-ici deluje veliko bolje, kot v predhodnikih, dolga šesta prestava je odmerjena v prid nižje porabe in mirne vožnje po avtocesti.

Posebnosti. Pomanjšan volan zagotavlja veliko veselja med ovinki in občutek vožnje v gokartu, bolj nemiren je pri višjih  hitrostih. Obračanje v mestih je lahkotno. Merilniki so postavljeni za majhen volan, a je iskanje položaja, kjer so v celoti vidni, kljub električno nastavljivim sedežem dolgotrajno, še posebej če se za volanom izmenjujeta dva voznika.

Foto: Gregor Prebil Peugeot 308

Podatki o vozilu: Peugeot 308 1.6 THP 155 (allure)

Motor: 1.598 cm3, bencinski, 115 kW (156 KM) pri 6.000 vrt.,

Navor: 240 Nm pri 1.400 vrtljajih

Poraba na testu: 7,6 litra/100 km, izpust 134 g CO2/km

Zmogljivosti: 215 km/h, 8,0 sekunde od 0 do 100 km/h

Cena: od 14.990 evrov (testnik 24.670 evrov)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.