ŽAL 2011: Odločile so podrobnosti

Foto: Anže Petkovšek Žurnalov avto leta Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011 Foto: Anže Petkovšek Avto leta 2011
Najhujša bitka v letošnjem izboru Žurnalovega avta leta je bila v kategoriji družinskih. Vseh 15 finalistov se je izkazalo za vredne naslova, odločale pa so malenkosti. Zmagali so ford c-max, audi A1 in toyota auris HSD.
Oglej si celoten članek

Družinski avto leta: ford C-max/grand C-max

Druga generacija Fordovega enoprostorca je na voljo v standardni dinamični različici ter podaljšani in udobnejši različici grand.

Kaj je odločilo. Najvišje možne ocene je prejel pri uporabnosti, varnosti in naprednih tehnologijah.

David Jurič, generalni direktor Summit motorsa, je po razglasitvi dejal: "Naslova smo zelo veseli in ga bomo zagotovo izkoristili za promocijo C-maxa. Veseli nas, da so njegove odlike prepričale tako žirijo kot bralce."

Ženski avto leta: audi A1

Najmanjši audi je močno zaostril konkurenco v segmentu premium B. Odlikuje ga sedežna zasnova 2+2 ter veliko posluha za mlade voznice in voznike.

Kaj je odločilo. Žirija je enoglasno hvalila njegovo udobno in pestro notranjost, praktičnost pa tudi vozno dinamiko.

Franci Bolta, direktor znamke Audi pri Porsche Slovenija je prepričan, da je šel naslov v prave roke. "Ženske so ciljna skupina audija A1, zato nas priznanje veseli. Kljub velikosti avtomobila pri audiju A1 ni kompromisov glede kakovosti in tehnologije. Prihodnje leto bomo imeli nove kandidate."

Ekološki avto leta: toyota auris HSD

Najcenejši pravi hibrid na trgu, pri katerem pa se ni treba odreči udobju in vozni dinamiki. Kombinirana poraba je le 3,8 litra ob 89 gramih CO2/km.

Kaj je odločilo. Vsak finalist v ekološkem razredu je imel svoje pluse, a auris HSD je najboljši kompromis.

Senja Vraber, direktorica marketinga pri Toyoti Adrii je povedala: "Naziva nismo pričakovali, saj Slovenci na hibride še vedno gledamo kot na čuda tehnike in ne kot vsakdanje uporabna družinska vozila, s katerimi se lahko zapelješ kamorkoli."

Pravila izbora

Žirijo so sestavljali Andrej Brglez, strokovnjak s področja varnosti avtomobilov, član skupine Čuki Jernej Tozon in odbojkarica Erika Fabjan, ki so avtomobile testirali in ocenili že konec oktobra. Žirija je dala le polovico točk, drugo polovico pa rekordnih 18.011 spletnih in časopisnih glasovnic naših bralcev. Finalist z največ glasovi je prejel po šest točk, drugi štiri, tretji tri, četrti dve in peti eno točko. Na isti način so glasove oddali tudi žirantje. Seštevek točk je dal zmagovalca. Če sta imela dva avtomobila enako število točk, je zmagal tisti, ki je več točk dobil od žirije.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.