Opel bo sistem osebnega povezovanja in asistence OnStar v 13 evropskih državah uvedel že letos, Slovenija bo del širitvenega vala prihodnje leto. v Rüsselsheimu bodo sistem med drugim promovirali s pomočjo petih video oglasov, ki jih bodo videli gledalci po vsem svetu. Video vsebine, filmi in informacijske animacije bodo pokrivale različne komunikacijske kanale, od družbenih omrežij, mobilne naprave, spletnim stranem in TV. Z vsem tem bo zagotovljena najširša možna pokritost, oziroma doseg. Za lokacijo snemanja so izbrali Ljubljano in njeno širšo okolico. Natančneje, na Perovem pri Kamniku, pred in v Kristalni palači, pred Trgom Republike, pred Poljansko gimnazijo.
Videe zasnoval Ken Duken
"Opel OnStar še zdaleč ni le produkt inženirske fantazije, marveč je nova vrsta prestižnosti z zmožnostjo ohranjanja življenj. Sistem zagotavlja številne storitve in funkcije za individualno nagovarjanje ciljnih skupin različnih starosti," pravi Oplova direktorica Tina Müller. "Tako imenovana generacija pametnih telefonov bo posebej cenila vstopno točko 4G LTE Wi-Fi. Starejšim bodo občutek varnosti v vožnji zagotavljale storitve kot je nujni klic (Emergency Call Servis) in mobilna asistenca (Roadside Assistance). Naša oglasna kampanja je zastavljena tako, da izpostavi potrebe različnih uporabnikov in predstavi sistem, kot najbolj raznolik med primerljivimi."
Individualen pristop bo posebej nazorno izpostavljen v petih TV in video oglasnih filmčkih, predvajanih na najbolj gledanih TV postajah, YouTube in komunikacijskih kanalih družabnih omrežij. Filmčke je ponovno zaznamoval ambasador Oplove kampanje Ken Duken. Igralec je že sodeloval v nagrajeni kampanji »Umparken im Kopf« in drugih Oplovih projektih.
Ozadje snemanja
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5