Zakaj je opevani BMW pogorel?

Foto: EuroNCAP BMW i3 na testu trčenj EuroNCAP Foto: EuroNCAP BMW i3 na testu trčenj EuroNCAP Foto: EuroNCAP BMW i3 na testu trčenj EuroNCAP Foto: EuroNCAP BMW i3 na testu trčenj EuroNCAP Foto: EuroNCAP BMW i3 na testu trčenj EuroNCAP Foto: EuroNCAP BMW i3 na testu trčenj EuroNCAP
BMW-jev električni model, prvi iz serije i, je na testu varnosti prejel le štiri od petih zvezdic. Slabo oceno so za Zurnal24.si pokomentirali tudi pri nemškem ADAC.
Oglej si celoten članek

"Tudi mi kritiziramo, da je BMW i3 s strani EuroNCAP prejel le štiri zvezdice. BMW avtomobil oglašuje za vožnjo v velikih mestih. Zakaj je torej narejen tako, da je neprijazen do pešcev?" je oceno neodvisne agencije Euro NCAP, ki je električnemu modelu podelila slabe ocene za varnost pešcev in v kategoriji asistenčnih sistemov, pokomentiral Christian Burić iz ADAC, kjer menijo, da je to alarm za premium znamko, kot je BMW.

"Zagotovo bodo hitro naredili analize, kaj je šlo narobe. Kako se bodo na test odzvali kupci, bomo šele videli," pojasnjuje sogovornik, ki je ocenil tudi, da bodo kritike na račun varnosti kombijev – pet zvezdic je do zdaj edini osvojil ford tourneo – pripomogle k izboljšavi varnosti v tem segmentu vozil. "ADAC je varnost kombijev kritiziral že v preteklosti. VW T5 je zadnji dokaz, da še niso tako varni kot osebna vozila, čeprav so se proizvajalci tega začeli zavedati, prvi rezultati pa so že vidni. V prihodnosti bodo zagotovo boljše ocene prejemali tudi dostavniki," dodaja Burić.

Kitajcu pet, i3 štiri zvezdice

Naj spomnimo, BMW i3 je na testu trčenj prejel visoke ocene za varnost odraslih potnikov in otrok, v kategoriji varnost pešcev in sistemov za pomoč vozniku pa je bil na repu med 11 testiranimi vozili. V letu 2013 so se sicer merila za pridobitev petih zvezdic zaostrila, a še vedno večina vozil, tudi manj uglednih znamk, dosega pet zvezdica za varnost. Na preteklem testiranju se je s petimi zvezdicami okitila celo kitajska znamka vozil Qoros.

BMW-jev opevani model i3 je po odzivih v svetovnih medijih zatajil. Zakaj? V prvi vrsti so se dela narobe lotili oblikovalci, saj niso upoštevali posledic za pešce ob morebitnem trku z vozilom. Rob motornega pokrova, vetrobransko steklo in strešni stebrički dajejo premalo zaščite za glavo pešcev.

Pri EuroNCAP so mu očitali "skopuštvo". Elektronski nadzor stabilnosti (ESP) je sicer del standardne opreme, zato pa kupec kljub začetni ceni 34.950 evrov serijsko ne dobi opozorilnika za nepripet varnostni pas na zadnjih sedežih. Svetovni mediji ocenjujejo, da test ni negativen v smislu splošne varnosti, je pa zaušnica BMW, da si dovolil, da dobi le štiri zvezdice – in to za tako vroč električni model, kot je i3, za katerega so prejeli deset tisoč prednaročil, na testno vožnjo pa se je z njim popeljalo že sto tisoč voznikov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.