Zadnji superšportnik stare šole

Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo Foto: Lamborghini lamborghini diablo
Letos bo trideseti rojstni dan proslavil lamborghini diablo, za katerega nekateri pravijo, da je bil zadnji superšportnik stare šole, s katerim se je moral voznik neprestano boriti.
Oglej si celoten članek

Njegovo ime lahko v slovenščino naravnost prevedemo kot hudič, kar izraz diablo pomeni v španščini, vendar pa hudič ni zares botroval njegovemu imenu, vsaj tisti iz pekla ne. Lamborghini je namreč svoje avtomobile vedno poimenoval po znamenitih bikih, ki so nastopali v španskih bikoborbah in diablo je bil eden izmed njih.

Foto: Lamborghini lamborghini diablo

Diabla so v devetnajstem stoletju vzgojili na posestvu vojvode Verague, ozemlja, ki se je raztezalo preko današnjih Nikaragve, Kostarike in Paname, zaslovel pa je predvsem po epski bitki z bikoborskim asom El Chicorrom 11. Julija1869 V Madridu.

Dvomi o rekordu Rekordni lamborghini huracan performante zavrnil kritike

Lamborghini diablo svojemu vzorniku gotovo ne bi delal sramote, saj je šlo za enega zadnjih če ne celo zadnji italijanski špartanski superšportni avtomobil stare šole, ki je v svoje središče postavljal voznika, za katerim je bil motor V12, med voznikom in sovoznikom pa je bil velikanski greben, ki je skrival klasični ročni menjalnik.

Foto: Lamborghini lamborghini diablo

Gandinijev otrok

Tako kot njegova predhodnika miuro in countacha, je tudi diabla oblikoval italijanski oblikovalec Marcello Gandini, ki si je zanj zamislil podobno ostre linije kot jih je imel countach. Pozneje so mu diabla vzeli iz rok. Leta 1987 je namreč Lamborghinija kupil Chrysler in njegovim vodilnim ostre Gandinijeve poteze niso bile všeč. Svoji oblikovalski ekipi, ki jo je vodil Tom Gale, so zaupali preoblikovanje diabla, ki je leta 1990 tako na svet prišel s precej manj agresivnim videzom. Gandini je bil nad njihovim delom menda izjemno razočaran.

Urus Lamborghini urus, najbolj poseben avto zadnjega časa

Ko so ga 21. Januarja 1990 končno predstavili javnosti, jo je lamborghini diablo kljub temu izjemno navdušil. V primerjavi s predhodnikom je imel veliko bolj zglajene oblike, bil je tudi bolje opremljen, saj je imel popolnoma nastavljive sedeže in volanski obroč, električne šipe in zmogljiv avtoradio, pozneje pa tudi servo volan in celo ABS. A to je bilo bolj ali manj vse udobje, ki je bilo na voljo vozniku.

Foto: Lamborghini lamborghini diablo

Boj s hudičem

Ta se je namreč moral med vožnjo spopadati s silovitim, sprva 5,7-, pozneje pa 6-litrskim motorjem V12 z računalniško vodenim večtočkovnim vbrizgavanjem goriva, ki je razvijal moči od 362 do 444 kilovatov, odvisno od letnika ali različice. In pri tem se je moral spopadati še s težkim volanom in še težjo sklopko ter hrupom in vročino, ki sta v kabino prodirala od motorja, ki je svoje prave potenciale razvil šele nad 7.000 vrtljaji na minuto. Ker je imel menjalnik le pet stopenj, je diablo že v prvi prestavi pospešil čez 100 kilometrov na uro, ki jih je dosegel v malo več kot štirih sekundah. Voznik je bil poleg tega v avtomobilu pomaknjen tako naprej, da je imel občutek, kot da na tleh vozi vojaško letalo in tudi razgled je bil temu primeren.

Avto Malček si je zaželel lamborghinija, sledil je čudež

Vožnja je bila torej vedno boj s hudičem in z diablom so se pogosto opekli celo profesionalni vozniki. A tisti, ki so ga znali ukrotiti, baje trdijo, da niso nikoli več sedli v avtomobil, ki bi jim nudil enake občutke.

Avto Kako lahko z lamborghinijem na dan privarčuješ nekaj evrov

Foto: Lamborghini lamborghini diablo

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.