Za nezahtevnega voznika

Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto Foto: Žurnal24 Suzuki alto
Suzuki je po swiftu prenovil še najmanjšega alta, ki je s svojimi merami in okretnostjo kot nalašč za skok v bližnjo trgovino, tudi zaradi petvratne zasnove, zaradi česar je kljub majhnemu prtljažniku dovolj uporaben.
Oglej si celoten članek

Suzuki alta poganja poskočen trivaljnik, tržno uspešnost pa pod vprašaj postavlja cena, ki je zelo blizu tisti pri večjem swiftu, le da slednji že v osnovi ponuja več varnostne opreme v obliki ESC. Tega pri altu, kakor tudi marsičesa drugega, ne morete niti dokupiti.

Na zunaj tipičen Japonec
Altu oblikovne izvirnosti ne gre oporekati, čeprav podobne prijeme uporabljajo tudi druge znamke. Igrivost in s tem všečnost so oblikovalci dosegli predvsem okoli prednjih svetil, ta pa obenem jasno izžarevajo avtomobilov izvor. Motorni pokrov je relativno kratek in hitro nabira naklon, del, namenjen potnikom, pa je z boka dokaj ravno odrezan in postavljen v višino. Le tako so oblikovalci namreč lahko dosegli, da bo notranjost ponudila dovolj prostora štirim odraslim osebam, vstopanje v vozilo pa je dokaj preprosto, čeprav vrata (pri zapiranju) ne pustijo najboljšega vtisa. Zadek je manj zanimiv kot prednji del in nekoliko spominja na twinga, čeprav ju zagotovo ne boste zamenjali.



(Pre)plastična notranjost
Poleg igrive zunanjosti ga odlikuje nezahtevna notranjost, ki bo pogodu ravno takšnemu kupcu. (Plastičen) volan je nastavljiv le po višini, idealen položaj za volanom boste tako iskali s pomikanjem dovolj zajetnih in udobnih sedežev, pri tem pa boste le delno uspešni, saj niti voznikov ni nastavljiv po višini. Sredinska konzola je preprosta, upravljalnika klimatske in avdionaprave sta ločena v dva sklopa, pred sopotnikom je nepokrit predal, še dva plitva pa sta v vratih. Drugih odlagalnih površin, razen tistih na dnu sredinske konzole, skoraj ni. Pogrešali smo tudi dnevne luči, preglednost vstran pa je zaradi naraščajoče linije in majhnih stranskih ogledal nekoliko okrnjena. V drugi vrsti je prostora pričakovano manj, če ste dolgin, pa boste tudi na malo daljših poteh dovolj dobro shajali. Prtljažnik je z osnovnimi 130 litri res samo to (osnoven), podiranje sedežev pa prinese za 775 litrov prostora, kar je dovolj tudi za malo večji "šoping". Minus pa si zasluži odpiranje, ki je mogoče le s pomočjo ključa ali prek stikala v kabini.

Osnovne opreme je dovolj, presežkov v obliki stikal na volanu ali priključkov za zunanje naprave (USB, AUX) ne pričakujte. Avdionaprava bere MP3-datoteke, a predvaja le osnovno zvočno kuliso, osnovne podatke kažejo tudi asketski merilniki ali bolje rečeno merilnik. Med pomanjkljivosti mu štejemo še dejstvo, da prednji stekli ne premoreta impulznega odpiranja, voznik pa lahko upravlja le s svojim. Zadnji stekli sta odmični in zato slabo uporabni. Špartansko kratek je tudi seznam doplačil.


    
Všečen motor, ki potrebuje obrate
Drugačen vtis pustita motor in menjalnik; litrski trivaljnik je zelo poskočen, zdi se, da zmore več kot 50 kilovatov, je pa v mirujočem stanju nekoliko nemiren. Sliko lepo dopolnjuje še dovolj natančen in hiter menjalnik, moti pa dejstvo, da alto nima merilnika vrtljajev, tako je voznik prepuščen sebi in svojemu občutku, kdaj je najbolje prestaviti. Je pa (tipičen) zvok trivaljnika v notranjost dobro slišen, tako da dvoma, kdaj se motor muči, ni. Vozne lastnosti so glede na altovo poslanstvo več kot solidne, le čez nos pri večji hitrosti rad zdrsne. Toda  takrat je dovolj že, če malenkostno dodate volan in popustite stopalko za plin, in spet bo šel kot po tirnicah. S stališča varnosti so zasluži velik minus zaradi odsotnosti sistema ESC, ki si ga stranka ne more omisliti niti za doplačilo.

Poraba je pričakovana in dovolj konkurenčna, kot rečeno pa enako ne velja za ceno. Čeprav je zaradi všečnega motorja in nezahtevnega vzdrževanja dober model, pa bo zaradi cene alto na naših cestah zagotovo redek.

Podatki o vozilu: (Suzuki alto 1,0 comfort 5v)
Motor: 996 cm3
Vrsta: trivaljni vrstni bencinski
Moč: 50 kW (68 KM)/pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 90 Nm/ pri 3.400 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,5 litra/100 km, 103 gramov CO2
Zmogljivosti: 155 km/h, 14 sekund od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):3.500x1.600x 1.470, medosna razdalja 2.380, prtljažnik (v litrih): 130/775
Cena: 8.990/9.284 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.