Rabljeni avtomobili različno hitro izgubljajo vrednost, veliko je odvisno od znamke in modela. Po enem letu uporabe lahko avtomobili izgubijo že od 20 do 30 odstotkov nakupne vrednosti, spet drugi se bodo rabljeni dobro prodajali, čeprav bodo ohranili visoko tržno ceno.
Zelo pomembno merilo pred nakupom naj bo zanesljivost, ki jo lahko razberete iz različnih (predvsem nemških) letnih poročil. Po svežem poročilu TÜV je med avtomobili, starimi med dvema in tremi leti, najboljši VW polo, zelo malo napak imajo tudi mazda3, mazda2, toyota avensis, VW golf plus ... Pri nekoliko starejših kraljuje toyota prius druge generacije.
Pregled razkrije goljufije
Na trgu je poplava avtov, katerih lastništvo ni znano, kilometri niso realni, redno servisiranje pa je vprašljivo. Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije svetuje, naj kupec avto na vsak način odpelje na neodvisen servis, na katerem naj preverijo njegovo stanje. Od prodajalca, ki tega noče omogočiti, je treba oditi daleč stran, dodaja.
Ob nemoči države, da bi naredila red pri vrtenju kilometrov in ponarejanju servisnih knjižic, k sreči vse več proizvajalcev klasično servisno knjižico nadomešča z elektronsko, ki jo je nemogoče ponarejati, prek nje pa je mogoče vsaj približno slediti življenjski poti vozila.
menda samo model XC70.
Med rabljenimi v enem letu največ zgubi Volvo. Če stane 47 jurjev, je čez eno leto vreden samo še 14 …
bedasti nasveti; elektronsko knjigo okrog prinesejo z lahkoto tako, da avto na 30.000 servisirajo na crno, ko je 60.000 ga …