Za ljubitelje Audija, to je RS 5 sportback

Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5 Foto: Audi Audi RS 5
2,9-litrski biturbo motor V6 TFSI razvije moč 331 kW (450 KM) in navor 600 Nm. Audi RS 5 sportback bo v Nemčiji stal 82.700 evrov.
Oglej si celoten članek

Audi je predstavil športno različica RS 5 Sportback. Odlikuje ga dolga medosna razdalja, kratka previsa in športno izbočen pokrov motornega prostora, ki zaobjema sprednji del. Sprednji del krasijo širok in nizek enodelni okvir mreže hladilnika z napisom quattro v matirano črni barvi ter masivne odprtine za zajemanje zraka s satasto, za RS-modele značilno strukturo.

Foto: Audi Audi RS 5

Avto Audi izbira nov logotip

Športnost zadka poudarjajo specifični RS-difuzor, ovalna zaključka izpušnih cevi RS-izpušnega sistema ter poudarjeni rob na usmerniku zraka. Serijsko je opremljen z 19-palčnimi kovanimi platišči, opcijsko pa so na voljo tudi 20-palčna platišča. Paketi zunanjih elementov – v svetleče črni, matirano aluminijasti in karbonski izvedbi – omogočajo kupcem prilagoditev individualnim željam. Ekskluzivno je Audi za model RS 5 namenil zeleno kovinsko barvo laka.

Foto: Audi Audi RS 5

Avto Audi Q3 poln novih trikov

Športni značaj petvratnega kupeja v potniški kabini poudarjajo elementi, kot so RS-športni sedeži, pri katerih je fino napa usnje opcijsko lahko prešito s satastim vzorcem, ter RS-večfunkcijski športni usnjeni volan z ravnim spodnjim delom.

Foto: Audi Audi RS 5

E-tron GT Audi e-tron GT je športna limuzina jutrišnjega dne

Za pogon je zadolžen 2,9-litrski biturbo motor V6 TFSI, ki razvije moč 331 kW (450 KM). Največji navor je 600 Nm in je na voljo v območju od 1.900 do 5.000 vrtljajev na minuto. Audi RS 5 Sportback za pospešek do 100 km/h potrebuje 3,9 sekunde, največja hitrost je 280 km/h. Prek športno nastavljenega 8-stopenjskega menjalnika tiptronic z optimiziranimi prestavnimi časi se moč motorja prenaša na stalni štirikolesni pogon quattro s samozapornim sredinskim diferencialom.

Foto: Audi Audi RS 5

Ta pogonsko moč med sprednjo in zadnjo premo porazdeljuje asimetrično, v razmerju 40 : 60. Če na eni od prem pride do zdrsavanja, se večji del pogonske moči v trenutku prenese na drugo premo – do 70 odstotkov na sprednjo in do 85 odstotkov na zadnjo premo. Še posebej dinamično odzivnost pri vstopu v ovinek in pri pospeševanju iz ovinka omogoča športni diferencial s specifično RS-nastavitvijo. Ta aktivno in preračunano porazdeljuje navor med zadnjima kolesoma.

Foto: Audi Audi RS 5

Na slovenskih cestah Audi, ki so ga ustvarili 20-letniki za 20-letnike

Za več udobja so v Ingolstadtu poskrbeli s petvodilno konstrukcijo sprednje in zadnje preme. Audi RS 5 Sportback ima s serijskim RS-športnim podvozjem za 7 milimetrov nižjo lego kot audi S5 Sportback. RS-športno podvozje plus Audi ponuja s sistemom Dynamic Ride Control (DRC), keramičnimi zavorami in dinamičnim krmiljenjem s specifično RS-nastavitvijo.

Foto: Audi Audi RS 5

Športni kupe lahko v prodajnih salonih pričakujemo sredi leta 2019, naročiti pa ga je mogoče že zdaj. Cena osnovne izvedbe tega petvratnega visokozmogljivega kupeja je 82.700 evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.