Audi je predstavil športno različica RS 5 Sportback. Odlikuje ga dolga medosna razdalja, kratka previsa in športno izbočen pokrov motornega prostora, ki zaobjema sprednji del. Sprednji del krasijo širok in nizek enodelni okvir mreže hladilnika z napisom quattro v matirano črni barvi ter masivne odprtine za zajemanje zraka s satasto, za RS-modele značilno strukturo.
Športnost zadka poudarjajo specifični RS-difuzor, ovalna zaključka izpušnih cevi RS-izpušnega sistema ter poudarjeni rob na usmerniku zraka. Serijsko je opremljen z 19-palčnimi kovanimi platišči, opcijsko pa so na voljo tudi 20-palčna platišča. Paketi zunanjih elementov – v svetleče črni, matirano aluminijasti in karbonski izvedbi – omogočajo kupcem prilagoditev individualnim željam. Ekskluzivno je Audi za model RS 5 namenil zeleno kovinsko barvo laka.
Športni značaj petvratnega kupeja v potniški kabini poudarjajo elementi, kot so RS-športni sedeži, pri katerih je fino napa usnje opcijsko lahko prešito s satastim vzorcem, ter RS-večfunkcijski športni usnjeni volan z ravnim spodnjim delom.
Za pogon je zadolžen 2,9-litrski biturbo motor V6 TFSI, ki razvije moč 331 kW (450 KM). Največji navor je 600 Nm in je na voljo v območju od 1.900 do 5.000 vrtljajev na minuto. Audi RS 5 Sportback za pospešek do 100 km/h potrebuje 3,9 sekunde, največja hitrost je 280 km/h. Prek športno nastavljenega 8-stopenjskega menjalnika tiptronic z optimiziranimi prestavnimi časi se moč motorja prenaša na stalni štirikolesni pogon quattro s samozapornim sredinskim diferencialom.
Ta pogonsko moč med sprednjo in zadnjo premo porazdeljuje asimetrično, v razmerju 40 : 60. Če na eni od prem pride do zdrsavanja, se večji del pogonske moči v trenutku prenese na drugo premo – do 70 odstotkov na sprednjo in do 85 odstotkov na zadnjo premo. Še posebej dinamično odzivnost pri vstopu v ovinek in pri pospeševanju iz ovinka omogoča športni diferencial s specifično RS-nastavitvijo. Ta aktivno in preračunano porazdeljuje navor med zadnjima kolesoma.
Za več udobja so v Ingolstadtu poskrbeli s petvodilno konstrukcijo sprednje in zadnje preme. Audi RS 5 Sportback ima s serijskim RS-športnim podvozjem za 7 milimetrov nižjo lego kot audi S5 Sportback. RS-športno podvozje plus Audi ponuja s sistemom Dynamic Ride Control (DRC), keramičnimi zavorami in dinamičnim krmiljenjem s specifično RS-nastavitvijo.
Športni kupe lahko v prodajnih salonih pričakujemo sredi leta 2019, naročiti pa ga je mogoče že zdaj. Cena osnovne izvedbe tega petvratnega visokozmogljivega kupeja je 82.700 evrov.