Kodiaq se je leta 2016 pojavil v več kot 60 državah, do danes pa je bil izdelan v več kot 600.000 primerkih. SUV se prodaja v konfiguracijah s petimi in sedmimi sedeži, izdelujejo ga v štirih tovarnah, Škodo pa je v zadnjih letih prinesel dodaten ugled in uspeh.
Kljub temu je prišel čas za osvežitev. Kozmetičnih sprememb na prvi pogled ni enostavno opaziti. Pravi poznavalci modela kodiaq pa bodo opazili, da je bil preoblikovan pokrov motorja. Zdaj je na voljo bolj pokončna rešetka hladilnika, luči so tanjše, med dodatki najdete matrično LED tehnologijo. Zunanje spremembe so tudi funkcionalne, saj je zaradi preoblikovanih odbijačev in novega strešnega spojlerja vozilo zdaj bolj aerodinamično.
Nova so tudi platišča, ki merijo od 17 do 20-palcev. Športni kodiaq RS je med drugim dobil komplet novih 20-palčnih poliranih črnih kovinskih platišč, ki so opremljena s plastičnimi aerodinamičnimi komponentami.
V kabini so novi ergonomski sedeži, oblazinjeni s perforiranim usnjem, ki ponujajo tudi masažno funkcijo, grelnike in elektronsko nastavitev. Nekatere pakete opreme lahko dobite s sedeži "prijaznimi do okolja" iz recikliranega rastlinskega materiala. Osnovni model ima sicer sedeže, oblazinjene iz blaga.
Kodiaq je ob prenovi dobil zdaj že uveljavljeni dvokraki volan, poleg tega pa je na voljo tudi izboljšana ambientalna osvetlitev. Tudi audio sistem je izboljšan in namesto osmih zvočnikov zdaj vključuje deset zvočnikov.
Digitalni merilniki merijo 10,25-palcev, na voljo pa je tudi 9,2-palčni zaslon informacijsko-zabavnega sistema, ki se upravlja na dotik.
Kodiaq RS je izgubil twin-turbo dizelski motor in prejel 2,0-litrski TSI, ki poganja tudi octavio RS. Motor razvije 183 kilovatov moči (245 KM= ali 5 KM več kot stari BiTDI. Prav tako je vozilo lažje za 60 killogramov, izboljšali so tudi sedemstopenjski menjalnik DSG in ga olajšali za 5,2 kilograma.
Na voljo so tudi drugi motorji, med katerimi je 1,5-litrski TSI s 110 kilovatov moči 150 KM namenjen osnovnemu kodiaqu s prednjim pogonom. To bo tudi edina različica s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
Kupci bodo lahko izbrali tudi močnejši 2,0-litrski TSI s 140 kilovatov moči (190 KM), pa tudi 2,0-litrski motor TDI Evo s 110 kilovatov moči (150 KM) ali 149 kilovatov moči (200 KM). Odvisno od izbranega motorja bodo kupci lahko naročili športnega terenca s sedemstopenjskim menjalnikom DSG in opcijskim pogonom na vsa kolesa.
Prodaja prenovljenega kodiaqa v Evropi se začne julija.