Z novo opel insignio grand tour po Nürburgringu

Foto: Opel Opel insignia grand sport Foto: Opel Opel insignia grand sport Foto: Opel Opel insignia grand sport Foto: Opel Opel insignia grand sport Foto: Opel Opel insignia grand sport Foto: Opel Opel insignia grand sport Foto: Opel Opel insignia Foto: Opel Opel insignia grand sport
Opel bo konec prihodnjega februarja na avtomobilskem salonu v Ženevi razkril novo generacijo limuzinske insignie grand sport. V primerjavi s sedanjo bo lažja do 175 kilogramov, imela bo prilagodljivo podvozje FlexRide z tremi načini delovanja in programsko opremo, ki se sama uči. Trenutno še potekajo testiranja na dirkališču na Nürburgringu.
Oglej si celoten članek

Opel se je pri razvoju nove generacije insignie usmeril na vozno dinamiko in večjo okretnost. Limuzina srednjega razreda je za do 175 kilogramov lažja od predhodnice, kar vpliva tako na vodenje kot na vozno zmogljivost.

Hkrati je za 29 milimetrov nižja od predhodnice, kolotek je širši za 11 milimetrov, previsa pa sta bila znatno skrajšana, zato je medosna razdalja povečana za 92 milimetrov – to zagotavlja dodatno smerno stabilnost pri večjih hitrostih. Za nameček je voznikov položaj za tri centimetre nižji kot pri predhodnici.

Dinamični občutki za volanom

V Rüsselsheimu izpostavljajo posodobljeno podvozje FlexRide. Blažilnike, krmiljenje in pogon prilagaja samodejno ali prek izbire načinov standard, sport in tour. Nova insignia je že prestala preizkus vsega naštetega na legendarni stezi Nordschleife dirkališča v Nürburgringu.

Ekipa glavnega inženirja insignie Andreasa Zipserja je na testne vožnje v Nürburgringu potovala z zakamufliranimi prototipi. Na 21 kilometrov dolgi progi Nordschleife so inženirji iskali zadnje odstotne točke na poti do popolnih nastavitev vozila.

Foto: Opel Opel insignia grand sport

“Že ob vstopu v avto začutiš, da je bila insignia zasnovana povsem na novo. Voznik je izjemno integriran, kar mu omogoča veliko boljši občutek za avto. Je okretnejša tudi z istim motorjem,” je povedal Zipser.

Trije načini prilagajanja vožnje

Sredinska konzola zagotavlja dodatno oporo, instrumenti so usmerjeni proti vozniku, ki ima vsa stikala in krmilnike na dosegu. Pri Oplu zatrjujejo, da je položaj zelo podoben voznikovemu položaju v turnih dirkalnikih.

Vozniku je za dinamično vožnjo na voljo način sport z optimalnimi nastavitvami podvozja FlexRide: blažilniki so trši, krmiljenje in dušilna loputa se odzivata neposredneje. Sistem proti zanašanju ESP poseže pozneje in vozniku zagotavlja večji manevrski prostor. V načinu sport samodejni menjalnik višje prestave izbere pozneje.

V načinu standard samodejni nadzor izbere najboljšo nastavitev na osnovi informacij, ki jih zberejo senzorji vozila, način tour pomeni udobno konfiguracijo podvozja, ta način pa je primeren za sproščena in dolga potovanja.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.