Direktorji na elektriko do Münchna in nazaj

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS
Prestižni mercedes-benz EQS je nekaj dni pred razkritjem pokazal, kaj vse bo znal. Med drugim bo imel najboljši koeficient zračnega upora.
Oglej si celoten članek

Mercedes-benz EQS bo kot prestižna električna limuzina premiero doživel 15. aprila, proizvajalec pa nam po delih že najavlja nekatere njegove posebnosti. 

Zdaj je razkril skrivnosti o začetnih oznakah, pogonu in bateriji. Tako bosta na ceste najprej zapeljala EQS 450+ in EQS 580 4MATIC+, medtem ko kasneje lahko pričakujemo tudi AMG različico.

450+ bo imel 245 kW moči (333 KM), medtem ko bo imel močnejši model kar 385 kW (523 KM), skupaj z 855 Nm navora. Ta bo imel električni motor, oziroma eATS, kot ga imenujejo, nameščen na vsako os. 

Novo pri nas Mercedes predstavil avto, zaradi katerega bo treba spremeniti zakonodajo

Baterija je 107,8 kWh, na voljo bo tudi nekaj manjša z 90 kWh. Osupljiva je napoved, da bo lahko EQS z enim polnjenjem z močnejšo baterijo naredil pot kar 770 kilometrov daleč po ciklu WLTP, kar je precej impresivna razdalja, vredna poslovnega avtomobila. Z njim bi iz Slovenije prišli do Nemčije in nazaj. 

Hitrost bo omejena na 210 km/h, polnjenje pa bo lahko potekalo z močjo do 200 kW, kar ustreza novim ultrahitrim polnilnicam. V 15 minutah bo to zadostovalo za dodatnih 300 kilometrov poti. Da bi bile poti kar najbolj predvidvljive, so v navigacijo prek oblačne komunikacije vključili številne dejavnike od primerne polnilne infrastrukture do vremena.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS

K izjemni učinkovitosti vplivajo številni dejavniki, tudi zelo aerodinamična oblika s koeficientom zračnega upora le 0,20. To pomeni, da bo EQS najbolj spolzek avto med serijskimi avtomobili, dosedanji svetovni rekord je imel njegov sorodnik mercedes-benz CLA shooting brake pri 0,21. Za primerjavo, pred 10 leti je imel maloserijski volkswagen XL1, avto "litrske" porabe a številnih kompromisov, koeficient upora Cd 0,19.

V notranjosti bo imel EQS 12,3-palčni zaslon iz razreda S, obljubljajo pa opcijo velikanskega 56-palčnega zakrivljenega zaslona, ki se bo razprostiral skoraj po celotni armaturni plošči, tako da ga bo imel pred očmi tudi sopotnik.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS

Avto bo imel zelo napreden sistem filtracije in skrbi za čist kabinski zrak.

15. aprila ob premieri bodo videli popolno razkritje. Že danes pa je jasno, da govorimo o enem najbolj dodelanih električnih serijskih avtov doslej in prvem znotraj "svete" nemške trojice.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz EQS

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.