Posebej opremljeni Audi e-tron se je povzpel po "mišnici" na legendarnem Streifu – s 85-odstotnim naklonom je to najbolj strm odsek spektakularne smukaške proge.
Audi je e-trona extreme lani preizkušal na na gorski dirki na Pikes Peak v ZDA, zdaj pa ga je poslal na sloviti Streif v Kitzbuhlu, kjer se najboljši smučarji sveta vsako leto merijo v smuku. Audi je svoje električno vozilo poslal na vožnjo navkreber skozi znamenito "mišnico" in s tem pokazali, je s tehnologijo quattro tehnično izvedljivo v električnem avtomobilu.
Za volanom prototipnega električnega SUV vozila je sedel Mattias Ekström svetovni prvak v rallycrossu in dvakratni prvak v DTM. 'Mišnica' je z do 85-odstotnim naklonom najbolj strm odsek slavne smukaške proge Streif v Kitzbühelu. Za to, da je tehnološki prototip lahko peljal navkreber po tem delu proge, je bil opremljen s posebnim pogonom quattro, ki ima na zadnji premi vgrajena dva elektromotorja, na sprednji pa enega.
V seštevku je vozilo razvilo kratkotrajno moč do 370 kW in 8.920 Nm navora na kolesih. Za posebne pogoje na progi Streif je Audi poleg tega v programski opremi vozila prilagodil pogonske navore in porazdelitev navora. Za ustrezen oprijem na snegu in ledu so poskrbele 19 palčne pnevmatike s posebnimi žebljički, izdelanimi posebej za to preizkušnjo.
Za varnost je bilo vozilo opremljeno z varnostno kletko in dirkalnim sedežem s 6-točkovnim varnostnim pasom. Vozilo samo je bilo zavarovano s protipovratnim varovalom, skozi katerega je bila napeljana varnostna žica. Podvig so opravili brez vlečne naprave.
Ko prispe na vrh, se vidi bela zajla. Na tak način vlečejo ratrage gor...
Zanimivo, ampak za vsakdanje premikanje od točke A do točke B povsem nepomembno. Če bi želeli storiti kaj dobrega za …
Naslov je malce zavajajoč. Elektrika nima tukaj kaj dosti povezave, glavni in edini "krivec" za to je pogon quattro, pa …