Volkswagen želi s kompaktnimi modeli doseči velike prodajne količine v električnem sektorju. Proizvodnja ID.2 naj bi se začela v začetku leta 2026. Svetovna premiera bo leta 2025. Toda najprej bo na platformo prišel še en model iz skupine VW.
Volkswagen želi z modelom ID.2 na trg spraviti majhen električni avtomobil po dostopnih cenah in se tako zoperstaviti konkurenci. In znamka želi ta model dostaviti pravočasno, čeprav nemški mediji in Automotive News Europe pišejo, da bo prišlo do zamika in, da bo zaradi manjših tehničnih zahtev glede Euro 7 standarda še naprej v fokusu nemškega proizvajalca vozil model polo z motorjem na notranje zgorevanje.
"Serijska različica konceptnega avtomobila ID. 2all bo po načrtih predstavljena konec leta 2025 in bo na trg prišla leta 2026, in sicer po cenah, ki se začnejo pri manj kot 25.000 evrih. Prav tako leta 2026 prihaja serijski model ID koncepta GTI," so iz Volkswagna odgovoril na zahtevo nemškega spletnega portala Automobilwoche.
Glavni direktor Volkswagnovega razvoja Kai Grünitz je ob robu Volkswagnove tiskovne konference na sejmu zabavne elektronike CES v Las Vegasu za Automobilwoche pojasnil, da se bodo držali urnika. "V nasprotju z nasprotnimi poročili medijev ne bo nobene preložitve serijske različice razstavnega avtomobila ID. 2all."
VW je v začetku leta 2023 prvič predstavil konceptno študijo ID.2all. Leta 2026 bodo na trg prišli štirje modeli na tej platformi skupine VW: dve različici ID.2 ter model znamk Cupra in Škoda. Kot prvo bo luč sveta ugledalo vozilo znamke Cupra.
Mali električni avtomobili kot sveti gral
Vstopno električno vozilo za manj kot 25.000 evrov trenutno velja za »sveti gral« v avtomobilski industriji. Poznavalci panoge so prepričani, da bo tisti, ki naredi preboj v tem segmentu, pridobil tržni delež in kupce. Citroën je pred kratkim predstavil model ë-C3, ki v Slovenijo prihaja v prihodnjih mesecih. Renault želi leta 2024 malega renaulta 5, ki bo premierno predstavljen na avtosalonu v Ženevi. Tudi šef Tesle Elon Musk je obljubil majhen električni avtomobil, ki bi ga lahko izdelovali v nemški tovarni Grünheide.
kateri kurac rabi GTI? no kdo ? mlada mamica ki vozi otročiče v vrtec. študent, ki se vozi na faks, …
Pri toyoti so spet začeli delati dizle,in to 2800 kubične,60komadov so jih prodali v pol ure,toliko o električnih avtih