VW tiguan GTE active concept napoveduje serijsko različo tiguana, ki bo izraziteje primernejša za neasfaltirane podlage. Pri VW-ju pravijo, da so "off-road elementi" kamor sodijo zaščiteni pragovi, odbijači ter podvozje, "realna dodatna možnost" za serijski avto.
Podvozje je dvignjeno za 4,5 centimetra na 22,5 centimetra, zaradi višjih pnevmatik so boljši tudi vhodni in izhodni koti, na strehi so dodane posebna svetila v stilu lovskih vozil.
A GTE active concept v sebi skriva še precej več. Oznaka GTE razkriva, da je koncept priključni hibrid, ki uporablja isti pogon kot passat GTE. Gre torej za 1,4-litrski TSI motor, ki je uparjen z dvema elektromotorjema za skupno 163 kW (22 KM) moči. Zgolj na elektriko je avto sposoben "šumeti" do 30 kilometrov daleč in to s hitrostmi nad 110 km/h. Pospešek znaša 6,4 sekunde, način podajanja moči in navora je programiran v šestih različnih režimih, ki se jih izbira na gumb.
Tu je še infotainment naslednje generacije z 9,2-palčnim zaslonom, ki pozna tudi ukazovanje s pomočjo gest namesto vrtenja gumbov in pritiskanja ploščic na zaslonu na dotik. Verjetno bo sistem serijsko predstavljen v naslednji generaciji golfa to jesen.
Koncept GTE torej tipa teren za elektrificirane suve. So pa pri znamki napovedali tudi podaljšano različico serijskega tigauna, ki bo namenjen predvsem trgom v ZDA in na Kitajskem.
dezurni@zurnal24.si