Iz Tesle so sporočili, da bodo prihodnje leto v Evropi začeli s prodajo svojega najmanjšega in najcenejšega električnega avtomobila model 3. Pri ameriškem proizvajalcu električnih avtomobilov so prepričani, da bodo v Evropi s svojim avtomobilom, namenjenim množicam, konkurirali najbolj uveljavljenim evropskim znamkam in njihovim modelom kot so VW golf ali BMW serije 3.
Pri Tesli pričakujejo, da bodo zmožni na leto prodati med pol milijona in milijonom vozil model 3. Veliko računajo tudi na subvencije, ki jih evropske države delijo med svojimi državljani, da bi spodbudile nakup in popularizirale električne avtomobile.
Kljub visokoletečim načrtom so pri Tesli še daleč stran od tradicionalnih evropskih znamk, vsak kar zadeva proizvodni proces in ustvarjanje dobička. Še vedno so daleč stran od ustvarjanja dobička, kar znajo početi pri Toyoti ali BMW.
Pri Tesli so pozitivni kljub temu, da je Elon Musk moral odstopiti s položaja prvega moža Tesle in plačati 20 milijonov dolarjev kazni kot del poravnave z ameriškim nadzornim organom, potem ko je s tvitom o privatizaciji podjetja na borze vnesel nemir.
Ključen avtomobil za Teslo
Analitik pri podjetju Gartner Michael Ramsey je ob predstavitvi avtomobila povedal: "Menim, da je to najbolj pomemben električni avtomobil do zdaj. Izpolnjuje pričakovanja na vseh trgih po svetu in bo imel vpliv na globalno pozicioniranje električnih avtomobilov." Zakaj je model 3 tako poseben? Tesle so si v preteklosti lahko privoščili zgolj bogataši, to pa je prvi množični model ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov, ki naj bi si ga privoščili številni vozniki po vsem svetu.
Rezervacije zanj je vplačalo tudi nekaj Slovencev. Hkrati gre za tehnološko napreden avtomobil. Hkrati pa bo to najbolj resen preizkus za Teslo, saj je uspeh podjetja odvisen ravno od novega električnega avtomobila, s katerim naj bi končno začeli ustvarjati dobiček. "Model 3 je ključen za Teslov dolgoročni uspeh. Podjetje obstaja že več kot 15 let in nikoli ni poslovalo pozitivno. Model 3 je prvi Teslov poskus vstopa na masovni trg. Če bodo uspeli, bodo delnice Tesle končno opravičile svojo vrednost. Če ne bodo uspeli bodo potrjeni sumi kritikov, ki so na glas govorili, da Tesla nikoli ni naredila avtomobila, ki bi lahko konkuriral na trgu vozil," pa pravi Vergeu Karl Brauer iz podjetja Kelly Blue Book.