Prvi VW crafter je bil narejen na osnovi Mercedes-Benzovega sprinterja. Novinec je razvit povsem na novo in je izključno VW-jev izdelek. Natančno je prilagojen potrebam in zahtevam najrazličnejših skupin uporabnikov, zato so na voljo štirje osnovni modeli, na voljo so tri različne dolžine in tri različne višone.
V novo generacijo crafterja bodo pri VW vgrajevali Novi novo razvite motorje EU 6. Posebej zanj je bil razvit 2,0-litrski motor TDI z oznako "EA 288Nutz", ki je na voljo v štirih različno močnih izvedbah: stranke se lahko odločijo za 75 kW (102 KM), 90 kW (122 KM) in 103 kW (140 KM) – ali za izvedbo BiTurbo-TDI s 130 kW (177 KM). Motorje je možno kombinirati s pogonom na sprednja ali zadnja kolesa ter tudi štirikolesnim pogonom 4motion, ter ročnim in avtomatskim menjalnikom.
Prvič tudi elektromehansko krmiljenje
V crafterja se prvič vgrajuje elektromehansko krmiljenje, ki je v tem razredu edinstveno in ki omogoča povezovanje z velikim številom aktivnih asistenčnih sistemov, kot so na primer ESP s funkcijo stabiliziranja prikolice, avtomatsko uravnavanje razdalje (ACC), funkcija večnaletnega zaviranja, opcijska asistenca za bočni veter, asistenca za manevriranje s prikolico ... Pri pasivnih varnostnih sistemih so poleg čelnih in stranskih varnostnih blazin ter varnostnih blazin za glavo za voznika in potnike v ponudbi še kamera za vzvratno vožnjo, parkirni sistem in asistenca za odparkiranje (Rear Traffic Alert). LED-žarometi, funkcija statičnih smerno prilagodljivih luči ter avtomatski vklop in izklop dolgih luči.
grega.prebil@zurnal24.si