VW arteon s tehnologijo in prostorom jemlje sapo premijcem

Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon
Volkswagen arteon je morda res nekakšen duhovni dedič (passata) CC, a v realnosti ima še veliko bolj smele želje. Predvsem z napredno tehnologijo seže dlje, kot to zmore marsikateri dosedanji premium avto.
Oglej si celoten članek

Arteona pri Volkswagnu namenoma opisujejo z drugačnimi besedami kot ostale svoje tradicionalne modele. Nič čudnega, saj novo ime prinaša marsikaj novega glede pristopa do oblike, prostornosti in serijske opremljenosti. Zato med vrsticamo pravijo, da gre kar za zgodovinski model.

Za razliko od štirivratnega CC-ja ima arteon po novem še peta vrata, ki so podobno kot pri kakšnem škodi superbu nevidno spojena v kupejevsko oblikovano karoserijo. Kot pravcati gran turismo ima stranska vrata brez zgornjega robu in nizko-široko športno postavo. Spredaj arteon kot prvi volkswagen vpeljuje konkretne evolucijske prijeme, saj je velika maska motorja zlita s serijskimi polnimi LED žarometi, motorni pokrov pa z več linijami in zavihkom prek maske dopolnjuje športni 3D izgled prednjega konca. Zadnji del deluje široko, odvisno od izbire med tremi paketi opreme in šestimi motorji ga dopolnjujejo različni detajli v kromu ali črnini. LED svetila so serijska, pri bogatejših opremah smerniki gorijo v valovih.

Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon

Avto je narejen na MQB platformi, ki dovoljuje vpetje koles na skrajne robove karoserije, zato bok avta deluje dolg, medosne razdalje je kar 2,84 metra. Notranjost arteona je zelo podobna tisti, ki smo jo vajeni iz passata, z razliko predvsem v serijsko dodani opremi. Prvi občutek je, da je na zadnji klopi veliko prostora za kolena in kljub padajoči strehi dovolj tudi za glavo, prtljažnik pa z osnovnimi 563 litri zasenči vse premijske limuzine in karavane v D segmentu.

E-klic serijski, a to je šele začetek

Vsak arteon je serijsko opremljen s konzolo pod streho, na kateri so trije gumbi: prvi je za e-klic v sili v primeru nesreče, drugi za slovensko asistenco v primeru težav na cesti, tretji pa za informacije. Prek Car&Neta je mogoče avto povezati z aplikacijo za pametne naprave in prek nje dostopati na daljavo do številnih funkcij in informacij.

Arteon morda najdlje seže pri nivojih serijske opreme in pametnih pomagalih. Osnovna oprema, imenovana kar arteon, vsebuje med drugim polne LED žaromete, dvoobmočno klimo, bogati prikazovalnik z merilniki, osempalčni zaslon na dotik, progresivni volan in 17-palčna platišča. Serijska sta aktivni tempomat in pomočnik za ohranjanje voznega pasu. Ta oprema je na voljo le pri vstopnem TSI motorju. 

Pri višji stopnji serijske opreme kupec enakovredno izbira med opremama elegance in R-line. Elegance daje poudarek na možnosti izbire notranjih barv in višji stopnji udobja ter različnim detajlom. Oblazinjenje je mešanica usnja in alkantare. Platišča so za palec večja, serijska je navigacija. R-line že z nekaterimi posebnostmi pri videzu nagovarja bolj dinamične voznike, notranjost je bolj temna, sicer pa opremljenost zelo podobna kot pri elegance.

Med doplačili so še številni dodatki, kot so panoramska streha, zmogljivi audio program, 9,2-palčni zaslon z možnostjo gestikuliranja, ambientalna osvetlitev, digitalni meriliniki, masaža ter hlajenje na prednjih sedežih, dinamično uravnavanje podvozja s 34 različnimi nastavitvami, triobmočna klima … Na voljo je 10 barv zunanjosti in 10 različnih platišč.

Arteona bo lahko gnalo šest motorjev z močmi od 110 kW (150 KM) do 206 kW (280 KM). nekateri bodo na voljo z nekajmesečnim zamikom. Takoj na začetku bosta na voljo TDI različici dvolitrskega motorja s po 110 kW (150 KM) in 140 kW (190 KM) ter TSI z 206 kW (280 KM). Kasneje bo na voljo še trojica bi-turbo TDI z 176 kW (240 KM), 1,5-litrski TSI s 110 kW (150 KM) in 2,0-litrski TSI s 140 kW (190 KM). Pri močnejših motorjih je DSG menjalnik serijski, med opcijami je 4Motion pogon.

Cena za arteona se prične pri 31.392 evrih, kolikov bo stal 1,5-litrski TSI z izklopom valjev in opremo arteon. Najbolj prodajani bosta sicer opremi elegance in R-line v kombinaciji s 110-kilovatnim TDI, kar bo naneslo 36.650 oziroma 37.375 evrov. DSG menjalnik pa pri tej kombinaciji nanese še več kot tri tisočake doplačila. 

Foto: Andrej Leban Volkswagen arteon

Arteon naj bi že letos pri nas našel 150 lastnikov, že prihodnje leto pa 300. Po njem, naj ne bi posegali le lastniki dosedanjih (passatov) CC, temveč tudi tisti, ki so imeli doslej v mislih audija A5 sportbacka, BMW serijo 4 grandcoupeja, mercedes-benza C ... Na iste modele sicer iz zasede preži tudi opel insignia grandsport, ki prav tako daje ogromno poudarka na obliki, tehnologiji, premijski vsebini in prostornosti. C-limuzine doživljajo preporod.

andrej.leban@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.