V svoji vozniški karieri so sicer vse tri policisti že obravnavali zaradi prehitre vožnje.
S svojim zgledom bi predsedniški kandidati več storili tudi za manj poti z lastnimi avtomobili; Pahor bi se tako en dan v tednu povsem odpovedal avtomobilu, Türk izvaja tako imenovani car sharing (deljenje avtomobila z drugimi), Zver pa spodbuja uporabo koles. Vsi trije so vozniški izpit opravili pred več kot 30 leti, zanimiva pa je njihova prva izbira lastnega avtomobila: škoda 100, renault 4 in fičko.
5 vprašanj kandidatom:
Kaj bi za zgled počeli na temo zelene mobilnosti?
Borut Pahor: Vsaj enkrat na teden bi delovni dan poskušal preživeti brez avtomobila.
Danilo Türk: Kot predsednik se na dogodke blizu urada odpravim peš, delim avtomobil s sodelavci, v mestu uporabljam hibrida.
Milan Zver: Ključni sta strpnost in spoštovanje v prometu. Spodbujam uporabo koles.
Zamujate na prireditev. Bi šoferju rekli, naj vozi prek omejitve?
Borut Pahor: Vsak ima svojo odgovornost.
Danilo Türk: Kot predsednik ne dajem navodil. Zaupam svojim varnostnikom in se z vožnjo ne ukvarjam.
Milan Zver: Predsednik države mora ravnati zakonito in dajati zgled. Ne potrebujem velikega spremstva luksuznih vozil.
Koliko časa imate vozniški izpit?
Borut Pahor: 31 let.
Danilo Türk: 35 let.
Milan Zver: 31 let.
Kateri je bil vaš prvi avtomobil? Kateri je bil zadnji?
Borut Pahor: Prvi avtomobil je bila škoda 100, letnik 1970. Renault 4 je zadnji.
Danilo Türk: Prvi je bil renault 4. V njem sem iz porodnišnice pripeljal soprogo in novorojeno hčerko. Zadnji je bil mercedes 200 C.
Milan Zver: Prvi je bil fičo letnik 1968, trenutno imam v lasti audija A6 letnik 2008.
Ste kot voznik že dobili kazen za prometni prekršek?
Borut Pahor: Da, za prehitro vožnjo in nepravilno parkiranje.
Danilo Türk: Pred 12 leti zaradi prekoračene hitrosti v bližini Vranskega.
Milan Zver: Da, zaradi prehitre vožnje v Avstriji. Kazen: 25 evrov.
Vsi so že vozili prehitro
Slovenija. Predsedniški kandidati Borut Pahor, Danilo Türk in Milan Zver želijo vsak po svojih močeh pripomoči k varnejšim razmeram na slovenskih cestah, ob tem pa poudarjajo potrebo po vzgoji za promet vse od šole.
Ali ni Pahor kupil pred par leti BMW X6 vreden 160000 tisoč evrov. Na delovne akcije pa se ne vozi …