Vroča italijanka

Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta Foto: Andrej Leban Alfa romeo giulietta
Giulietta ima z novo generacijo motorjev multiair tako kot številne ženske dva obraza. Lahko je zelo prijazna in ljubka, zna pa biti prav nesramno brutalna. Slednja lastnost pa ni niti najmanj napačna, če odmislimo stroške, ki pri tem nastajajo.
Oglej si celoten članek

1,4-litrski s turbino podprti bencinski motor, ki se je vrtel v testni alfi romeo giulietti, je bil podprt s tehnologijo elektro-hidravličnega dviganja ventilov multiair, ki je plod razvoja koncerna Fiat.

Vabljivi DNA
Avtomobil pozna več režimov delovanja motorja, vsem pa je skupno to, da v določeni situaciji in odvisno od potreb deluje kar najbolj učinkovito. Poraba se pri povsem običajni vožnji giblje pri manj kot šestih litrih. Deluje pa avtomobil v tem režimu nekako prisiljeno na verigi. Vse se spremeni s pritiskom na vzvod DNA stikala, ki je tako kot elektronski diferencial serijski pri vseh giuliettah.

Če odmislimo program za spolzko cestišče A, stikalo preklaplja med običajnim ekonomičnim N in dinamičnim D programom. Zanimivo je zlasti dogajanje pod kolesi med preklapljanjem ob enakem pritisku na stopalko plina. Avtomobil je v D režimu dobesedno poskočil, na plan je stopilo tudi vseh 125 kilovatov moči in 280 Nm navora. A je zanimiva tudi primerjava med porabo goriva. Če se je v N režimu pri določeni hitrosti gibala okoli petih litrov in pol, je zgolj zaradi preklopa v D program poskočila za dva litra in več. V povprečju pa od povprečnega alfista ni za pričakovati, da bo padla kaj dosti pod devet litrov. Ni kaj, zabava stane.

Ostaja strastna
Športno nastrojeno podvozje je številkam o zmogljivostih zlahka kos, v zameno pa je treba preboleti kakšen trši udarec v hrbet pri vožnji po zaradi krize nepopravljenih slovenskih cestnih odsekih.

Foto: Gregor Prebil Alfa romeo giulietta Navzven giulietta ostaja eden najbolj strastno oblikovanih avtomobilov iz "golfovega" razreda, kar ne nazadnje dokazuje tudi še vedno aktualni naziv Žurnalovega ženskega avta za leto 2010. Oprema distinctive sport 2 je bila tudi zelo bogata, za še boljši izgled bordo zunanjosti so poskrbele v rdečo obarvane čeljusti učinkovitih zavor (pribitek 350 evrov), bi-ksenonski prilagodljivi žarometi, 18-palčna platišča, zatemnjena stekla … Tudi notranjost je nadaljevala s podobnim tempom v obliki aluminija, brušenih ličnic armaturne plošče, rdečih šivov na volanskem obroču in sedežev … Cena za zmogljivosti in opremo ni prevelika, še posebej zaradi 2.400 evrov popusta, ki ga uvoznik trenutno nudi na vročo julijo.

Dvojna narava giuliette je predvsem moškim pisana na kožo. So v družbi povsod opaznega in zaželenega avtomobila, pod seboj pa imajo lahko vročo mačko. Še najboljše pa je, da vse regulirajo prek stikala in po potrebi tudi izklopijo.

Podatki o vozilu: alfa romeo giulietta 1.4 TB 16 v multiair (distinctive sport 2)
Motor: 1.368 cm3
Vrsta: štirivaljni, bencinski
Moč: 125 kW (170 KM) pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 250 Nm pri 2.500 vrtljajih na minuto
Poraba: 8,4 litra/100 km (mešani cikel – test), 137 gramov CO2
Zmogljivosti: 218 km/h, 7,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.351 x 1.798 x 1.465, medosna razdalja 2.634, prtljažnik (v litrih): 350
Cena: 22.890 (osnovni)/25.146 EUR (testni)

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.