Predsednik upravnega odbora Volva Hakan Samuelsson je na polletni tiskovni konferenci v torek namreč povedal, da se mu zdi, da zaradi nedavnega dogajanja na področju trgovskih odnosov med omenjenima državama ni možnosti da bi Volvo na Kitajskem izdeloval nadaljnje modele za ostale trge. Dodal je, da bodo avtomobile odslej izdelovali tam, kjer jih bodo tudi prodajali.
Volvo namreč na Kitajskem izdeluje športnega terenca XC60, ki ga v veliki meri izvaža tudi v Evropo. V začetku so ga izdelovali tudi za ameriški trg, kar pa se je končalo že leta 2018. Tega leta so namreč Švedi odprli svojo prvo severnoameriško tovarno v ameriški zvezni državi Južna Karolina. Volvi za Evropo bodo sicer odslej večinoma prihajali iz Volvovih evropskih tovarn.
Odloženo zlitje Volva in Geelyja
Samuelsson je na konferenci povedal tudi, da je Volvov lastnik Geely začasno ustavil napovedano zlitje podjetij Volvo Cars in Geely Auto. Usoda joint venture podjetja sicer ostaja odprta, Samuelsson pa je dodal, da bo več znanega tekom leta. Spomnimo, da je v začetku februarja Geelyjev predsednik in največji lastnik Li Shufu povedal, da si prizadevajo za tesnejše sodelovanje obeh podjetij.
Samuelsson je dodal tudi, da koronska kriza ne bo zavrla transformacije samega podjetja Volvo Cars, saj so trdno odločeni, da bodo izvedli tri glavne načrte za prihodnost. Gre za spletno prodajo, s katero bodo vsak trg nagovorili na njemu primeren način, elektrifikacijo in rešitve za povezljivost.