Volvo S90 se razume na živali in ljudi

Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90 Foto: Volvo Volvo S90
Volvo je predstavil dolgo pričakovano limuzino premium kova. Model S90 se bo odlikoval po zelo napredni varnosti in udobju. Tako kot uspešneža XC90 ga poganja nova generacija motorjev vključno s hibridi.
Oglej si celoten članek

"Ko smo izdelali XC90, smo jasno nakazali, v katero smer gremo. Sedaj pa smo že trdno v igri," je dejal Håkan Samuelsson, predsednik in generalni direktor Volvo Car Group. 

"S90 je naredil ogromni korak naprej v smislu vozne dinamike, zmogljivosti in vožnje. Popolnoma smo predrugačili izkušnjo vožnje v smislu preciznoti, nadzora in udobja," je dejal Peter Mertens, podpredsednik pri Volvu, odgovoren za raziskave in razvoj.

Po pričakovanjih je novinec, ki nadomešča dosedanji model S80 in bo alternativa audiju A6, BMW 5 in mercedesu E, hkrati povzema že tudi novo nomenklaturo vseh prihodnjih švedskih modelov, postavljen na prilagodljivo platformo SPA, ki so jo razvili sami.

To pomeni tudi enake štirivaljne motorje vključno z zelo zmogljivim T8 plug-in hibridom in njegovimi 294 kW (400 KM). Precej bolj zastopana dizla bosta imela 140 kW (190 KM) in 165 kW (225 KM). Še dva bencinarja pa imata moč 187 kW (254 KM) in 235 kW (320 KM).

Foto: Volvo Volvo S90 Sprednji del je zelo podoben tistemu pri XC90, vključno s "Torovim kladivom" pri lučeh in konkavno masko motorja. Boki so čisti, streha lepo razpeta proti zadku, kjer kraljujejo nenavadno ukrojena zadnja svetila, ki na slikah delujejo kar malce kontroverzno. 

Notranjost je prav tako znana, Švedi stavijo na ravne linije, eleganco in visoko stopnjo kakovosti materialov, v sredini kraljuje velikanski zaslon, prek katerega se upravlja z veliko večino vseh pomožnih funkcij.

Srne, ve kar skačite čez cesto ...

Še stopnjo višje od modela XC90, ki se mimogrede po svetu prodaja kot vroča žemljica in je postal že drugi najbolj prodajani model v gami, je S90 postavil varnost. 

Kot prvi avto na svetu namreč S90 uvaja prepoznavanje velikih živali, kot so srne, krave jeleni, konji, divjimi prašiči ... Ja, tudi losi na Švedskem.

Sistem polavtonomne vožnje za svoje delovanje ne potrebuje več vozila, ki bi vozil pred njim, kot v XC90, tako da lahko S90 sedaj povsem sam na podlagi spremljanja obccestnih cestnih črt vozi vse do hitrosti 130 km/h.

Foto: Volvo Volvo S90 Za več podatkov bo potrebno počakati še nekaj tednov do uradne premiere na salonu v Detroitu. Tudi glede cene, ki pa gotovo ne bo nižja od tiste pri S80. Ta se je nazadnje prodajal po cenah od okoli 45.000 evrov naprej, vendar je bil precej v ozadju v primerjavi z glavnimi konkurenti, v segmentu je po podatkih Automotive News v prvih 10 mesecih na evropskih tržiščih letos zasedal skromno deveto mesto s 1.940 prodanimi avti. Za primerjavo, vodilni Audi je prodal 80.677 modelov A6, BMW le sledi z okoli pet tisoč manj peticami.

Novi S90 naj bi Volvo odslej umestil veliko trdneje tudi v razred poslovnih limuzin, saj naj bi bilo 90 odstotkov njegovih kupcev novih strank, za leto 2017 napovedujejo prek 60.000 globalno prodanih avtov na leto. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.