Volvo osvežuje modele in menja filozofijo

Foto: Volvo Volvo S80 Foto: Volvo Volvo Volvo S80 Foto: Volvo Volvo V70 Foto: Volvo Volvo V70 Foto: Volvo Volvo XC70 Foto: Volvo Volvo XC70 Foto: Volvo Volvo S60 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo XC60 Foto: Volvo Volvo XC60 Foto: Volvo Volvo S60 Foto: Volvo Volvo S60 Foto: Volvo Volvo V40 Foto: Volvo Volvo XC60 Foto: Volvo Volvo Foto: Volvo Volvo Foto: Volvo Volvo Foto: Volvo Volvo Foto: Volvo Volvo S60
Volvo je v fazi enega od največjih prestrukturiranj svojih modelov v zgodovini, za vmesni čas pa bo v Ženevi predstavil prenovljene obraze skoraj vseh svojih modelov.
Oglej si celoten članek

Na zunaj vseh šest modelov dobiva poenoten tovarniški videz. Med drugim pri modelih S60, V60 in XC60 v pozabo tonejo ločene pomožne luči med glavnimi žarometi in masko. Tudi žarometi in maska so konkretno osveženi, nov je zadnji odbijač, predrugačena izpuh in grafika svetil.


Pri modelih V70, XC70 in S80 je glavna novost pri zunanji podobi predvsem poenotena maska, rahlo drugačna so svetila in njihove obrobe.

Znotraj je odslej na voljo pri vseh prenovljena paleta barv, med najpomembnejšimi novostmi pa je uvedba instrumentalne plošče TFT z digitalnimi merilniki po zgledu malega V40. Novi so še sedempalčni sredinski zaslon, gretje volana, še boljši sistemi Infotainment, prestavljanje prek obvolanskih ročic (končno!), napredni sistem žarometov, ki se prilagajajo drugim vozilom ... Nekaj je tudi dodelav pri motorjih, ki ohranjajo isto moč, a so še manj žejni.

Kmalu z enim podvozjem in enim motorjem

Volvo je sicer v fazi temeljitih sprememb v filozofiji, za katero celo sami Švedi priznavajo, da je v določeni meri tvegana in lahko na ta račun izgubijo kakšnega kupca. A prepričani so, da jih bodo še več pridobili, hkrati pa omogočili dobičkonosnost znamke na dolgi rok.

V osrčju sprememb sta nova enotna arhitektura motorjev in podvozja. Glede slednjega je pred časom podobno že uvedel koncern Volkswagen, ko avtomobile različnih dolžin in namembnosti dobesedno po modulih zlaga skupaj. Prvi avto, ki bo zgrajen na enotni strukturni platformi, bo naslednik XC90, nova struktura pa bo po besedah Douga Specka, podpredsednika Volva, odgovornega za prodajo in marketing, omogočila tudi slovo pretiranemu sprednjemu previsu na dosedanjih modelih.

Druga pomembna novost se tiče motorjev, s katerimi želijo pri znamki ne ujeti, temveč enostavno preskočiti neposredne nemške rivale. Že pred časom so Švedi napovedali, da se odpovedujejo pet-, šest- in osemvaljnikom, odslej bodo vse avtomobile gnali turbomotorji, ki bodo izhajali iz enotne štirivaljne modularne platforme. Tako bo mogoče enostavno odvzeti en valj in iz štirivaljnika ustvariti še ekonomičnejšega trovaljnika.

A brez skrbi, volvi prihodnosti bodo še naprej lahko tudi presneto hitri, saj tovarna kot ena od prvih sploh napoveduje široko uvedbo sistema KERS, ki po vzoru dirkalnikov F1 rekuperira energijo in jo sprošča med pospeševanjem. Z njegovo pomočjo bo mogoče moč avtomobila za kratek čas povečati vse do okoli 300 kW.

Pomembne novosti se po pisanju Daily Maila obetajo tudi glede menjalnikov, dvema šeststopenjskima ročnima bo namreč družbo delala osemstopenjska avtomatika.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.