Volvo dokazal superiornost pri varnosti

Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP Foto: Euro NCAP Euro NCAP
Najnovejši objavljeni testi oganizacije Euro NCAP so dali jasno vedeti, kateri je trenutno najbolj varen avtomobil pod soncem. Volvo XC90 briljiral v varnosti, še posebej pri aktivnem izogibanju nesreč. Blestela je tudi toyota avensis. Vseh pet zvezdic za audija Q7, forda S-maxa/galaxyja, VW tourana in renault kadjarja.
Oglej si celoten članek

Volvo XC90 je prvi avtomobil po novih, zelo zaostrenih standardih organizacije Euro NCAP, ki je dosegel 100-odstotno raven na polju aktivne varnosti. To z drugimi besedami pomeni, da se je v velikem švedskem SUV-u, čigar tehnologijo bodo v prihodnjih nekaj letih povzeli tudi vsi ostali modeli znamke, zelo težko zaleteti. Če pa že trešči, so potniki odlično zavarovani. S tem dosežkom pri Volvu izpolnjujejo pred nekaj leti še sila drzne napovedi, da v njihovih avtomobilih do leta 2020 potniki ne bodo več umirali. Pri Euro NCAP izpostavljajo, da prav vse varnostne sisteme, ki jih trenutno preizkušajo na zahtevnem testu, XC90 ponuja serijsko!

XC90 je dobil tudi interni dvoboj z audijem Q7, še enim predstavnikom velikih suvov. Saj nemški velikan ni bil slab, a v varnosti se bo moral od volva še veliko naučiti. Denimo glede zelo učinkovitega sistema za samodejno prepoznavanje nevarnosti in zaviranje, ki pri švedu deluje vse do hitrosti 230 km/h, nesrečo pa je dokazano sposoben preprečiti še pri hitrosti 80 km/h. Pa glede sistema, ki preprečuje izsiljevanje v križiščih, ali tistega, ki v primeru zaznave, da je vozilo zletelo s ceste, pripravi vse potrebno za mehek pristanek potnikov vključno s spremenjeno geometrijo sedežev.

XC90 je razmeroma zelo prijazen tudi do pešcev, pri Euro NCAP so celo priznali, da sploh niso mogli oceniti serijskega sistema za prepoznavanje pešcev in kolesarjev, saj bodo tovrstne teste pričeli opravljati šele z letom 2016. Pasivna varnost odraslih je prav tako na izredno visoki ravni (97-odstotna) ne glede na testirane scenarije. Otroške lutke v otroških sedežih so jo odnesle brez "poškodb."

Zvezdice so deževale

Audi Q7 se je prav tako izkazal z zvrhano mero zaščite za potnike in druge udeležence, bil je pohvaljen za sistem, ki preprečujejo dodatne trke v nesreči.

Fordov dvojec S-max/galaxy je dokazal, da sta oba zelo varna večja družinska potovalnika. Prav tako nekoliko manjši volkswagen touran. 

Blestela je toyota avensis, ki je konkretno prenovljena in z vrhano mero široko dostopnih asistenčnih sistemov dokazala, da je lahko s pravim pristopom tudi avtomobil starejše zasnove zelo varen. Po tej plati na letošnjih testih zaostaja le za volvom XC90.

Pet zvezdic je zasluženo osvojil tudi renault kadjar. Kljub dobri pasivni varnosti pa je bila za malega križanca mazdo CX-3 usodno dejstvo, da sistemov aktivne varnosti kupcem ne nudi v dovolj široki meri oziroma jih je veliko na voljo le najdražjih različicah opreme. 

Mitsubishi L200 je poltovornjak in ti so se do pred nekaj let uvršali na rep lestvice po varnosti. A japonski novinec je dosegel dokaj soliden rezultat, slabši je le pri aktivnih pomagalih.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.