Revolucionarni električni ID. 3, ki ga označujejo kot naslednika golfa, se sooča s težavami s programsko opremo. Pričakovati je celo zamike proizvodnje. Pri Volkswagnu želijo v prodaji le 100-odstotno delujoč izdelek.
Začetek prodaje povsem električnega volkswagna ID. 3 je v nevarnosti. Novi ID.3 ima velike težave s programsko opremo. Zdi se, da je hrošč zašel že v osnovno arhitekturo vozila.
O težavah je poročala nemška revija Manager, kjer so težave označili za tako velike in obsežne, da bi lahko ogrozile začetek prodaje, ki je predvidena v poletnih mesecih letošnjega leta. Vprašanje pa je, ali bo koncernu Volkswagen sploh uspelo odpraviti pomanjkljivosti. Možen je celo zamik prodaje do enega leta!
Po navedbah revije naj bi na stotine testnih voznikov dnevno poročalo o približno 300 napakah. Nemška revija, ki se sklicuje na strokovnjake znotraj podjetja VW, piše, da se pomanjkljivosti nanašajo na programsko opremo in, da je hrošč morda že v osnovni arhitekturi vozila. To pripisujejo prehitremu razvoju.
Manager še piše, da naj bi do 10.000 tehnikov delalo na odpravi napak v programski opremi. Čeprav se je proizvodnja električnega modela ID.3 začela novembra lani, izdelane avtomobile uporabljajo izključno zaposleni v podjetju. S tem želijo pri VW odpraviti kakršne koli pomanjkljivosti vozila. Napake niso dovoljene, to pa naj bi koncern stalo kar okoli sto milijonov evrov.
Kljub temu je negotovo, ali se bo proizvodnja ustavila. Obstaja tudi možnost, da bo VW model še naprej izdeloval brez popolne programske opreme. ID.3 je izredno pomemben model, ki ga Volkswagen, ki je največji proizvajalec avtomobilov na svetu, primerja celo z modeloma beetle in golf. Omenjena modela sta bila v preteklosti prelomna na številnih območjih. Tako kot naj bi bil ID.3 prelomen model na področju elektromobilnosti. Električni VW ID.3 je po besedah izvršnega direktorja VW Herberta Diessa ključen model za Volkswagen. Vsaka zamuda pri prihodu bo za nemški koncern finančno boleča.
Ravno električna vozila omogočajo proizvajalcem avtomobilov, da izpolnjujejo stroge mejne vrednosti emisij, ki jih je začrtala EU. Če pravočasno elektrificirani modeli ne pridejo na trg, se bodo proizvajalci soočili z velikimi kaznimi za presežne emisije CO2. Za vsak presežen gram CO2 je zagrožena kazen v višini 95 evrov. VW ID.3 bo na trgu konkuriral tesli model 3. Njegova osnovna cena bo v Nemčiji pod 30 tisočaki evrov.
Novost temelji na novi platformi MEB, ki omogoča velik doseg in kratek čas polnjenja. Do leta 2022 naj bi na omenjeni arhitekturi koncern VW izdelal 22 novih električnih vozil znamk VW, Škoda, Seat in Audi. ID.3 je po velikosti podoben kombilimuzinskemu golfu in je namenjen predvsem kupcem na evropskem trgu. Za ZDA in Kitajsko je v prvi vrsti namenjen križanec ID.4.
Saj bo ID3, drugo leto. 3 let nazaj se je ja VW in vsi ostali EU delali norca iz BEV. …
Kdor verjame, da je VW pisal kodo sam ni resen. Pri tako hitrem razvoju in "cenovni" optimizaciji so 99% zaposlili …