Pri Volkswagnu priznali, kdo je njihov glavni tekmec

Foto: epa
Foto: epa
Šef Volkswagna je odkrito povedal, kdo je njihov trenutno največji konkurent v avtomobilski industriji. Priznava, da je presneto dober ...
Oglej si celoten članek

Avtomobilska industrija je v fazi velikanskih sprememb in tradicionalna razmerja, ki so vladala zadnja desetletja, se zaradi silovitega razvoja na področju digitalizacije in novih pogonov zelo hitro spreminjajo. Ena družba je pri tem tako uspešna, da je tradicionalne znamke zasačila na levi nogi. 

Ne Toyota ali Hyundai, temveč ...

Herbert Diess, šef znamke Volkswagen, je brez dlake na jeziku odgovoril na vprašanje Auto Newsa, kdo je najresnejši konkurent trenutno prodajno najbolj uspešne znamke na svetu. Kot je dejal, so bili glavni tekmeci v "starem svetu" Toyota, Hyundai in francoski proizvajalci. "V novem svetu pa je to Tesla". Po Diessovih besedah ima namreč ena najmlajših znamk "sposobnosti, ki jih mi trenutno nimamo", še posebej na področju inženiringa. 

Diess je spomnil, da je ena od prednosti Tesle pred drugimi znamkami med drugim v tem, da je kar polovica njegovih zaposlenih programskih inženirjev, zaradi česar imajo Teslini avti lasten IT, ki omogoča med drugim posodabljanje "po zraku", avtonomno vožnjo in celo vzpostavljanje trgovske mreže. Ker ima Tesla sedež v Silicijevi dolini v ZDA, kjer je koncentracija najboljših programerjev na svetu, je tudi zaradi tega v prednosti pred ostalimi proizvajalci, nenazadnje ima Tesla že tudi svojo lastno "gigatovarno" baterij za električne avte, o čemer lahko drugi proizvajalci ta trenutek le sanjajo.

To ni več le tekma za prodajne številke

"Vse to kaže, da se moramo popraviti, in to bomo storili. Zavestno se primerjamo s Teslo. Naš cilj je, da jih na podlagi svojih zmožnosti ne le dosežemo, temveč tudi presežemo," je napovedal Diess glede konkurenta, ki proda kar 70-krat manj avtov. Volkswagen namerava iz afere Dieselgate, ki hkrati pomeni začetek konca TDI vladavine, iziti kot masovni proizvajalec električnih avtomobilov, zato je v zadnjem času skoraj vse že podredil temu cilju. Tako je napovedal pet modelov iz nove podznamke I.D., ki naj bi električne avte bolj kot kadarkoli približali kupcem.

Foto: Tesla Tesla model 3 Tudi Tesla ima pred seboj še veliko izzivov, med drugim mora pretopiti v proizvodnjo več sto tisoč naročil za svoj ključni in najcenejši avto - model 3, ki ga je pričel nedavno prodajati. Za leto 2018 pa že napovedujejo model Y, kompaktnega električnega suva. 

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.