The ID Space Vizzion je narejen na Volkswagnovi MEB prilagodljivi platformi za električna vozila. Električni motor zadaj, ki zagotavlja vrtenje zadnjih koles, zmore 208 kilovatov moči (279 KM), baterije kapacitete 82 kWh pa vozilu omogočajo doseg 590 kilometrov (testni cikel WLTP) in 483 kilometrov (ameriški EPA test).
Na prednjo os je lahko nameščen dodaten električen motor za pogon prednjih koles, kar pomeni, da je lahko pogon speljan tudi na vsa štiri kolesa, trdijo pri VW, kjer dodajajo, da bodo avtomobil začeli proizvajati proti koncu leta 2021. V primeru sodelovanja dveh elektromotorjev je pospešek od 0 do 100 km/h okoli pet sekund, največja hitrost je omejena na 175 km/h.
Študija električnega karavana v dolžino meri 496 centimetrov, v širino 190 centimetrov in v višino 153 centimetrov. Pohvali se lahko z odličnim količnikom zračnega upora (0,24). Kabina je nadpovprečno prostorna, še posebej v primerjavi z današnjimi karavanskimi modeli. Pri VW tudi pri opremi kabine pristajajo na moderen koncept, notranjost je prilagodljiva, v vozilo so vgradili ID Pilot sistem s funkcijo avtonomne vožnje.
Znotraj je 15,6-palčni zaslon občutljiv na dotik, digitalni merilniki, head-up zaslon, sedeži so oblečeni v poseben, recikliran material (appleskin). To je material, ki je podoben usnju, razvili pa so ga iz ostankov proizvodnje jabolčnega soka. Pri Volkswagnu pravijo, da lahko z materialom nadomestijo 20 odstotkov poliuretana v vozilu in, da bo imela prihodnja različica materiala "kovinsko površino in bo osvetljena z ambientalno osvetlitvijo".
Koncept nadomešča tradicionalne ročaje zunanjih vrat z osvetljenimi površinami na dotik, ki zasvetijo, ko se voznik ali sopotnik približata vozilu. Čeprav gre za vozilo z dvema vrstama sedežev, ima dovolj prostora, da bi vanj namestili še tretjo vrsto sedežev.
Avto se bo razlikoval glede na trg, prodajali pa ga bodo v Severni Ameriki, Evropi in na Kitajskem.
Po premiernem modelu ID.3 bodo pri VW konec prihodnjega leta začeli prodajati kompaktnega križanca ID4, ki je po velikosti podoben trenutnemu tiguanu. Retro oblikovana različica VW microbus, ki se trenutno imenuje ID buzz, naj bi prišla na trg do leta 2022.
sami koncepti, na koncu bo pa isti kot vsi ostali VW, samo Tesla si upa predstaviti extrem in ga dati …
Kaj še ostane jakodimičem