Novinec ni bil izdelan zgolj zato, da bi živel naprej, pač pa je postal še močnejši in bolj zverinski kot predhodnik. Zlobni jeziki bi pripomnili, da je v primerjavi z evropsko konkurenco dinozaver, vendar pa viper ni nikoli težil k temu, da bi bil natančen kot nemški ali italijanski superšportniki, pač pa je bil vedno nastopaški. Kljub temu je za korak bližje italijanskim superšportnikom, kar se vidi po oblikovnih potezah v notranjosti, za katero so materiale prispevali nekateri dobavitelji, ki zalagajo tudi tovarno iz Maranella.
8,4-litrski desetvaljnik razvije kar 470 kilovatov moči (640 KM) in 812 Nm navora, kombiniran pa je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Američani pravijo, da je, čeprav so za izdelavo uporabili isto platformo, zaradi temeljito izboljšanega podvozja in novih materialov (za izdelavo so uporabili ogljikova vlakna, magnezij in druge lahke materiale) vozilo lažje za kar 50 kilogramov, vožnja pa zaradi tega še bolj športna.
S tem so mu omogočili razmerje 2,2 kilograma na eno konjsko moč. Z boljšim razmerjem se lahko pohvalita le bugatti veyron in ferrari F12. V standardni opremi najdemo ABS, elektronski nadzor stabilnosti in sistem nadzora trakcije. Vse našteto razen sistema ABS lahko voznik izključi.
Viperjeva vrnitev
Avtor: G. P.Dodge je na avtosalonu končno predstavil povsem novi viper SRT. Ameriški proizvajalec je svojo odločitev pojasnil z besedami, da niso mogli dopustiti, da ameriška športna ikona umre.
Ta motor ni najmočnejši atmosferski motor na svetu. Mogoče desetvaljnik ne pa na splošno. Lamborghini aventador ima atmosferski dvanajstvaljnik z …
Nočem bit pikolovski, ampak boljše razmerje kot 2,2 kg na konjsko moč ima tudi Ariel Atom V8 in Caterham R500. …