Več dobička pri puloverju kot avtu

Foto: mediaspeed
Foto: mediaspeed
Slovenci postajamo zelo občutljivi na cene, sprememba oblasti pa je dodatno vplivala na prodajo, pravijo predstavniki avtomobilskih trgovcev na zadnje podatke, ki kažejo strm padec prodaje v februarju in ne obetajo nič dobrega za nadaljevanje leta. Ceneje avtov verjetno ni mogoče prodajati.
Oglej si celoten članek

Gregor Mauko, predsednik Sekcije za motorna vozila pri Gospodarski zbornici Slovenije pravi, da so vzroki za 21-odstotni februarski padec prodaje avtomobiliov v primerjavi z lanskim februarjem večplastni. "V prvi vrsti je tukaj splošna gospodarska situacija v Evropi in Sloveniji. Na nakupne navade je vplivala tudi sprememba oblasti v Sloveniji, saj je nova vlada postregla z vestmi, da je situacija bolj resna, kot so to pripovedovali politiki pred volitvami." Ljudje zato kažejo manj pripravljenosti za nakup in le-tega odlagajo v prihodnost.

"Slovenci smo postali občutljivi, čakamo na pravo priložnost. Nimamo več zakonitosti trga izpred let, ko sta bila najmočnejša meseca tradicionalno marec in april, pa potem znova jeseni. Sedaj je precej drugače, močni so denimo tudi poletni meseci," pojasnjuje Mauko, sicer tudi direktor družbe Toyota Slovenija.

Na začetku leta so pri zbornici pričakovali, da bo letošnja prodaja ostala nekje na ravni lanske, ko je bilo prodanih slabih 65 tisoč vozil. Po nepričakovanem padcu so ti obeti verjetno težko dosegljivi.

Mauko dodaja, da je negotovost pustila posledice tudi pri oglaševanju, saj so blagovne znamke previdne pri vložkih, če ni  pričakovanega izplena. Na drugi strani izpostavlja nekatere odmevne akcije, ki so pustile pozitivne sledove v prodaji, v prvi vrsti Hyundaijevo čiščenje letnika 2011 in Oplovih 24 ur.  "Treba pa je vedeti, da so dobički pri prodaji novih avtov ekstremno majhni, morda celo manjši kot pri nakupu puloverju v trgovini."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.