Varnost avtov leta 2025 - mercedes vpogled ponuja že danes

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije
Več kot deset inovativnih varnostnih tehnologij v enem avtu: med drugim popolnoma nova vrsta zračne blazine in preprost korenček, kako doseči pripenjanje zadnjih potnikov.
Oglej si celoten članek

Mercedes-Benz je tista znamka, ki želi biti vedno prva tudi na področju uvajanja asistenčnih sistemov. Spomnimo se na sistema ABS in ESP (ESC). Pa na zračno blazino. Da, vsi ti danes vseprisotni pripomočki so najprej našli mesto v mercedesih. Nekoč so bili to zelo futuristični sistemi, brez katerih pa si danes ne predstavljamo več serijskega avta, ne glede na znamko in ceno. 

Deset let po zadnjem konceptnem vozilu ESF iz leta 2009, ki je napovedal nekaj novih varnostnih tehnologij, ki jih je nato v veliki meri prevzel takratni razred S, za njim pa še ostali modeli, je Mercedes-Benz izdelal nov konceptni avtomobil letnice 2019. V ozadju boste kot testni avto seveda prepoznali novo generacijo razreda GLE, kar priča o tem, da je razvita tehnologija lahko že povsem prilagojena tudi serijskim avtom in torej bližje, kot si mislimo.

Avto Na primorski avtocesti boste videli veliko število mercedesov

V ESF so vgradili več kot deset inovativnih tehnologij, ki bodo ljudem v avtomobilu prav kmalu lahko pomagali doživljati vožnjo na še varnejši in še udobnejši način. Ni presenečenje, da se veliko sistemov dotika področja avtonomne vožnje in avtomatizirane komunikacije med vozili oziroma z ostalimi vozniki. Nekaj novosti je tudi na področju preventivnega zaznavanja nevarnosti. 

Nekaj najbolj zanimivih predstavljenih rešitev v mercedes-benz ESF 2019

  • ESF ima volanski obroč v obliki formule 1, ki se tako kot stopalke lahko pospravi v armaturno ploščo, kar je primerno za režim avtonomne vožnje. Zaradi tega je bolj prilagodljiv tudi voznikov sedež, ki ima med drugim varnostni pas integriran, kar daje več svobode pri nastavitvi sedeža. Zaradi takšnih sprememb je potrebna nova voznikova zračna blazina, ki ni več vgrajena v volanski obroč, temveč v armaturo, hkrati je velike in nepravilne oblike.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije

  • Posebni grafični paneli na prednji maski in zadnjem steklu omogočajo prikazovanje različnih pisnih in grafičnih opozoril za druge udeležence v prometu - recimo znak za nevarnost naleta itd. Ko je avto v avtonomnem režimu, posebna turkizna svetloba luči to sporoča okolici.
  • Notranja osvetlitev deluje tudi podnevi - študije kažejo, da ljudje v avtih prejmejo premalo sončne svetlobe, novost pomaga revitalizirati telo.
  • ESF uvaja čelne zračne blazine (ne zavese!) za zadnje potnike. Zelo verjetno bodo vgrajene že v novi razred S, ki prihaja prihodnje leto.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije

  • Posodobljeni PRE-Safe sistem za otroke, razvit v sodelovanju z izdelovalcem otroških sedežev Britax. Ko je sedež priklopljen na standardni isofix, se hkrati sedež in avto povežeta še komunikacijsko, tako da voznik lahko preveri, ali sta sedež in otrok pravilno pripeta. Prilagodi se tudi delovanje novih zadnjih zračnih blazin.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije

  • Nisi pripet, nimaš USB priključka - onemogočena uporaba izhodov za naprave, če potniki na zadnji klopi niso pripeti. Enostaven način, kako potnike spodbujati, naj se pripnejo.
  • Napredni senzorji in sporočila s svetlobo: ESF ima na strehi integrirane LIDAR senzorje za avtonomno vožnjo, ki spremljajo 360 stopinj okoli vozila in prilagajajo funkcije. 
  • PRE-SAFE impulse: samodejni sistem, ki hipno nekoliko pospeši, da se izogne ali vsaj omili posledice naleta drugega vozila v zadnji del mercedesa. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije

  • PRE-SAFE curve: sistem, ki z zategovalnikom varnostnega pasu voznika in potnike glede na GPS narahlo zategne in ga s tem bolje drži v ostrem ovinku. 
  • PRE-SAFE side light: avto je na bokih odet v posebno elektro luminescentno barvo, ki recimo v bližini križišč osvetli avtomobil, da je bolje viden.
  • Robotski trikotnik: klasični varnostni pripomoček pridobiva z ESF novo življenje - v primeru okvare ali nesreče se varnostni trikotnik spusti iz zadnjega dela in samodejno "odpelje" do 200 metrov za vozilo. Hkrati se vklopi trikotnik, ki je integriran na voznikovi strehi. 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz ESF 2019 varnostne tehnologije

Avto Mercedesova novost: Nič več ne bo tako, kot je bilo

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 3

  • 11:17 21. Maj 2019.

    Popolna bedarija. STOP razvijanju samodejne vožnje. Mi tega na potrebujemo.

  • 10:14 21. Maj 2019.

    Novoletna jelka

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.